شیخ دیاباته مهاجم سابق استقلال قراردادش را تا سال 2023 با الغرافه تمدید کرد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی که در لیگ های نوزدهم و بیستم در استقلال عضویت داشت، توانست حتی عنوان آقای گلی لیگ ایران را نیز کسب کند. این بازیکن در 47 بازی توانست 27 بار برای آبی های پایتخت گلزنی کند اما در تابستان امسال از این تیم جدا شد.

این بازیکن بلند قامت که توسط آندره آ استراماچونی به ایران آمده بود، پس از اینکه این مربی ایتالیایی هدایت الغرافه را برعهده کرد، دیاباته را نیز با خود به قطر برد و با توجه به سوابق مصدومیت های متعدد این بازیکن، سران الغرافه تصمیم گرفتند تا قراردادی 6 ماهه را با شیخ به امضا برسانند.

در حالیکه دیاباته در روزهای پایانی حضور در استقلال حال و روز خوشی نداشت و آمار گلزنی بسیار بدی در لیگ برتر داشت، اما برخلاف انتظارها این بازیکن در الغرافه بسیار خوب و موثر ظاهر شد و در 11 دیدار این فصل، 11 گل برای تیمش به ثمر رساند و 1 مرتبه نیز پاس گل داد.

 

درخشش دیاباته سبب شد تا مدیران الغرافه تصمیم بگیرند قرارداد این بازیکن را تا سال 2023 تمدید کنند. صفحه توئیتری باشگاه الغرافه با اعلام این خبر از ماندگاری دیاباته در جمع پلنگ ها خبر داد. بر این اساس این مهاجم بلندقامت دو فصل دیگر و تا سال 2023 در الغرافه حضور خواهد داشت.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر