فران تورس، ستاره جوان و اسپانیایی احتمالا حدود یک ماه دیگر اولین بار در لباس بارسلونا به میدان خواهد رفت.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد بارسلونا با پرداخت مبلغ 55 میلیون یورو به اضافه 10 میلیون بندهای پاداش به منچسترسیتی، خرید فران تورس را تکمیل کرده و با مدیران این تیم به توافق رسیده است. فران تورس در 24 ساعت آینده با قراردادی پنج ساله به عنوان بازیکن جدید بارسلونا معرفی خواهد شد و با توجه به تایید این انتقال توسط اغلب منابع معتبر فوتبال اروپا، دیگر نباید تردیدی در مورد این خبر داشت.

اما فران تورس در حال حاضر مصدوم بوده و در حال طی کردن روند ریکاوری برای بازگشت به میادین است. نشریه اسپورت مدعی شد اگر اتفاق خاصی رخ ندهد از این ستاره جوان و اسپانیایی حدود یک ماه دیگر در ترکیب بارسلونا رونمایی خواهد شد. بارسلونا در تاریخ 19 ژانویه در لالیگا مقابل رایو وایکانو به میدان می رود و احتمالا آن شب برای اولین بار شاهد حضور فران تورس در ترکیب این تیم خواهیم بود.

پیش از این دیدار، بارسلونا در جریان رقابت های سوپرکاپ اسپانیا در عربستان سعودی و در مرحله نیمه نهایی مقابل رئال مادرید به میدان می رود و بعید است فران تورس شانس حضور در این مسابقه را داشته باشد. این ستاره جوان در ترکیب تیم ملی اسپانیا در فینال لیگ ملت‌های و در دیدار مقابل فرانسه دچار مصدومیت شده و از آن روز قادر به حضور در میادین نبوده است.

تگ های مرتبط

ارسال نظر