لیورپول موفق شد در یک بازی دراماتیک لسترسیتی را شکست دهد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، تقویم فشرده مسابقات، مصدومیت‌ها، ابتلای چند بازیکن به کرونا، همه اینها دست به دست هم داد تا یورگن کلوپ شب گذشته و در جریان دیدار برابر لسترسیتی در مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس از تیم دوم خود استفاده کند.

در سمت مقابل لسترسیتی با تمام قوا پا به زمین مسابقه گذاشته بود. در واقع تیم برندان راجرز که وضعیت خیلی خوبی را در لیگ برتر انگلیس تجربه نمی کند به دنبال این بود که با غلبه بر لیورپول به نیمه نهایی جام اتحادیه صعود کند و نهایتاً حتی برای قهرمانی در این مسابقات بجنگد.

این لستر سیتی بود که کار را در آنفیلد طوفانی آغاز کرد و موفق شد در دقایق 9 و 13 مسابقه توسط جیمی واردی دو بار دروازه لیورپول را باز کند. با این حال در دقیقه 19 اکسلد چمبرلین موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند تا نتیجه 2-1 شود.

جیمی واردی در همان دقایق ابتدایی مسابقه موفق شد دو بار گلزنی کرده و لسترسیتی را 2-0 پیش بیندازد.

اما این پایان اتفاقات جذاب نیمه اول بازی نبود چرا که در دقیقه 33 جیمز مدیسون موفق شد گل سوم را وارد دروازه لیورپول کند تا شاگردان برندان راجرز با پیروزی 3-1 راهی رختکن شوند.

گل زیبای جیمز مدیسون که باعث شد لستر با نتیجه 3-1 راهی رختکن شود.

مطابق انتظار لیورپول در نیمه دوم کار را هجومی آغاز کرد و توانست در دقیقه 68 توسط دیه‌گو ژوتا فاصله را به یک گل کاهش دهد.

دیه‌گو ژوتا که در نیمه دوم به زمین بازی آمد موفق شد در دقیقه 68 یکی از گل‌های خورده لیورپول را جبران کند.

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد و همه منتظر سوت داور بودند، قرمزها در دقیقه 95 توسط ستاره ژاپنی خود یعنی تاکومی مینامینو گل تساوی را به ثمر رساندند تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.

گل دقیقه 95 تاکومی مینامینو که از حذف لیورپول جلوگیری کرد و باعث شد بازی به پنالتی کشیده شود.

 در ضربات مرگبار پنالتی اما این لیورپول بود که موفق شد با نتیجه 5-4 لستر سیتی را شکست دهد و به نیمه نهایی جام اتحادیه صعود کند.

در ضربات پنالتی لستر دوضربه را توسط لوک توماس و رایان برتراند از دست داد، در سمت مقابل اما لیورپول فقط یک ضربه را توسط مینامینو از دست داد تا شاگردان یورگن کلوپ پیروز شده و راهی نیمه نهایی شوند.

پیروزی دراماتیک لیورپول برابر لسترسیتی و صعود این تیم به نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس، یاد و خاطره فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل 05-2004 را برای قرمزها زنده کرد. اگرچه آن بازی با هیچ مسابقه ای قابل مقایسه نیست اما در فینال استانبول نیز لیورپول با سه گل در نیمه اول از حریف عقب افتاده بود اما نهایتاً در نیمه دوم کار را به تساوی کشاند و پس از آن هم در ضربات پنالتی بر حریف خود غلبه کرد و قهرمان چمپیونزلیگ شد.

در این بین واکنش هواداران به پیروزی جذاب لیورپول برابر لستر نیز جالب توجه بوده است که در اینجا برخی از آنها را می خوانید.

یکی از هواداران لیورپول نوشت: این همان چیزی است که ما به آن "روش لیورپول" می گوییم.

دیگری که هوادار لستر سیتی بود نوشت: لیورپول آنقدر تیم با استعدادی است که حتی تیم دومش هم می‌تواند به ما آسیب برساند.

لیورپول در نیمه نهایی با آرسنال رقابت می کند. در همین راستا یکی از هواداران آرسنال نوشت: در نیمه نهایی لیورپول را زنده زنده کباب می کنیم.

یکی دیگر از کاربران هم به مقایسه بازی دیشب با فینال استانبول پرداخت و نوشت: لیورپول- لستر مثل لیورپول- میلان در فینال 2005 چمپیونزلیگ در استانبول بود.

تگ های مرتبط

ارسال نظر