سلمان تاجدار ادعای جالبی را در مورد مدیرعامل نود ارومیه مطرح می‌کند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، اتفاقات داخل و بعد از بازی حذفی استقلال و نود ارومیه هنوز داغ است و یکی از عجیب ترین موضوعات این دیدار این است که یک روز قبل از بازی سلمان تاجدار سرمربی تیم ارومیه استعفا می دهد و مدیر عامل به جایش روی نیمکت می نشیند!

سلمان تاجدار در موردعلت استعفایش به خبرنگار ما گفت: من دقیقاً یک روز قبل از دیدار با استقلال استعفا دادم. آقای بهاری معوقات ما را از سال گذشته نداد و حتی طلب علی لطیفی که پارسال در این تیم سرمربی بود نیز پرداخت نشده و آقای بهاری مدیرعامل تیم مدام امروز و فردا می کرد و من به او گفتم که به خاطر بازی با استقلال صبر می کنم ولی من هم زن و بچه دارم و گذر زندگی من از فوتبال است و نمی توانم بدون پول ادامه بدهم.

وی در همین باره ادامه داد: آقای بهاری اصلا به کادر فنی  احترام نمی‌گذاشت و خیلی عجیب است که بعد از استعفای من ایشان که مدیرعامل تیم بود به عنوان سرمربی در دیدار مقابل استقلال روی نیمکت نشست به هر حال در بازی با استقلال دوربین ها مدام روی سرمربی است و فکر می‌کنم برای ایشان هم خوب شد!

تاجدار اضافه کرد: من ۳ ماه برای نود ارومیه زحمت کشیدم و آقای بهاری فقط مدیرعامل بود نمی‌دانم چگونه یک روزه آمد و سرمربی شد و برای ادامه راه یا خودش رو نیمکت می نشیند یا یکی را می‌آورد. من تیم را دوم جدول تحویل دادم تازه با یک بازی کمتر وگرنه قبلش صدرنشین بودیم و همه ایران دیدند بچه های ما چه نمایشی مقابل استقلال ارائه دادند که تازه ۶۰ درصد توانایی های بچه های ما بود و این در حالی است که پیش از فصل اردو و بازی دوستانه برگزار نکردیم.

تاجدار در پایان افزود: آقای میثاقی در برنامه فوتبال برتر اصلاً یک کلمه از مربی تیم نود ارومیه نگفت و با آقای بهاری هم که صحبت کرد اصلا بحثی در این مورد مطرح نشد انگار که تا الان خودش تیم را تمرین داده!

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر