میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، یک بار دیگر درباره حواشی به وجود آمده پیرامون پیر امریک اوبامیانگ صحبت کرد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بود که به شکل رسمی بازوبند کاپیتانی آرسنال از پیر امریک اوبامیانگ گرفته شد و همچنین او در چهار بازی اخیر این تیم هم به دلیل مسائل انضباطی به میدان نرفته است. با این حال میکل آرتتا تاکید کرده که انتظار دارد همه بازیکنانش تعهد یکسانی داشته باشند و همچنین می گوید که فقط تعهد و احترام از آنها می خواهد.

میکل آرتتا در این باره گفت: "من اقتدار خود را با دیکتاتوری یا بی رحم بودن تثبیت نمی‌کنم. من فقط یک چیز می خواهم، احترام و تعهد. در این سطح، اگر آن را دریافت نکنم، چمدان هایم را بسته و به جای دیگری خواهم رفت، زیرا این حداقل چیزی است که می توانم درخواست کنم. من از همه کسانی که برای باشگاه کار می کنند این انتظار را دارم.  اول از همه از خودم و روزی که این کار را نکنم، این شغل را کنار بگذارم و کار دیگری انجام می‌دهم، به همین وضوح."

آرتتا در ادامه گفت: " برای موفقیت باید به چیزی علاقه داشته باشید و بخواهید نماینده باشگاهی با این بزرگی با تاریخچه اش باشید. این حداقل استانداردی است که باید به همراه داشته باشید. من قرار نیست از کسی بخواهم که هر بار با توپ کار خاصی انجام دهد اما از آنها خواهم خواست که هر روز کارهای درست را برای این باشگاه انجام دهند."

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر