به نظر می‌رسد که بازیکنان رئال مادرید که به کرونا مبتلا شده بودند در مسیر بهبود قرار دارند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در روزهای اخیر شرایط دشواری را سپری کرده، چرا که شیوع ویروس کرونا در اردوی این تیم باعث شد بسیاری از بازیکنان درگیر شده و قادر به همراهی تیمشان نداشتند.

کارلو آنچلوتی برای دیدار با اتلتیک بیلبائو مجبور به دعوت از چند بازیکن تیم دوم رئال شد تا بتواند فهرست این تیم را تکمیل کرده و در صورت مصدومیت بازیکنان در میدان بتواند بازیکنی را به عنوان جانشین به زمین بفرستد.

با این حال به نظر می‌رسد که شرایط بازیکنان مبتلا به ویروس کرونا رو به بهبود است. لوکا مودریچ که پیش از این یک بار تستش منفی شده بود بار دیگر با تست منفی روبرو شده و آخرین تستی که مارسلو داده نیز منفی بوده است.

این دو بازیکن اولین نفراتی بودند که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا اردوی رئال مادرید را ترک کرده و وارد قرنطینه شدند.

مودریچ پیش از دیدار برابر اتلتیک بیلبائو نیز با تست منفی روبرو شده بود اما قوانین اسپانیا و لالیگا برای بازیکنان مبتلا به ویروس کرونا اجازه حضور او در اردوی رئال و همراهی‌اش با این تیم در  این دیدار را نمی‌داد.

گفته می‌شود ممکن است تست گرت بیل، رودریگو و داوید آلابا نیز منفی بوده و این بازیکنان نیز به زودی بار دیگر در تمرینات رئال مادرید حاضر شوند.

بازی بعدی رئال مادرید در تاریخ دوم ژانویه برابر ختافه برگزار خواهد شد و به نظر می‌رسد که حداقل مارسلو و مودریچ در این بازی بار دیگر در اختیار کارلو آنچلوتی قرار خواهند داشت.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر