سرمربی سپاهان شکست تیمش مقابل پیکان را به گردن گرفت و از عملکرد شاگردانش در زمین مسابقه ابراز رضایت داشت.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه" بعد از شکست 2-1 سپاهان در دیداری خانگی مقابل پیکان، محرم نویدکیا سرمربی سپاهان در کنفرانس خبری بعد از بازی حاضر شد و درباره شرایط بازی امروز گفت: در مورد بازی فکر می‌کنم که ما نیمه اول مخصوصاً 25-30 دقیقه اولیه نیمه را از دست دادیم و فوق‌العاده بد بازی کردیم؛ خیلی بدون تمرکز، به ویژه روی توپ‌های هوایی خیلی ساده و معمولی و در جنگ‌های یک در مقابل یک فوق‌العاده معمولی بودیم.

وی افزود: ولی فکر می‌کنم از دقیقه 30 به بعد فوق‌العاده بازی خوبی کردیم و در نیمه دوم روندمان را خیلی خوب ادامه دادیم و سعی کردیم از فضاهای کناری خیلی خوب استفاده کنیم و حتی از مرکز زمین خوب استفاده کنیم و به گل برسیم.

نویدکیا در واکنش به صحنه گل دوم سپاهان که مردود اعلام شد، توضیح داد: فکر می‌کنم گل دوم‌مان هم سالم بود و من فکر می‌کنم هیچ مشکلی نداشت و کامل به بازی برگشته بودیم که متاسفانه گل‌مان را قبول نکردند و بازهم داشتیم همان روندمان را برای برگشت به بازی ادامه می‌دادیم که روی یک توپ خیلی معمولی که مرکز زمین لو دادیم، همان توپ با یک شوت خیلی خوب تبدیل به گل شد و ما بازی را باختیم. حتی بعد از گل هم خیلی خوب سعی کردیم بازی کنیم اما متاسفانه بازی را واگذار کردیم.

سرمربی سپاهان با اشاره به عملکرد فنی تیمش در لیگ بیست و یکم گفت: خیلی سخت است اما باید این واقعیت‌ها را قبول کنیم که فوتبال این روزها را دارد؛ من دیروز هم در کنفرانس هم گفتم که اگر خوب بازی کنید به کسی امتیاز نمی‌دهند، باید واقعیت را قبول کنیم. مسئولیت همه این مشکلات با من است، نتایج‌مان خیلی خوب نبوده و چندین باخت آوردیم که این واقعا برای سپاهان که در طول سال می‌تواند 3-4 باخت داشته باشد، ما الان در هفته یازدهم این تعداد باخت را آورده‌ایم.

او با دفاع از شرایط فنی شاگردانش توضیح داد: بازهم تکرار می‌کنم بازیکنان دارند کارشان را به نحو احسن آنچه من می‌خواهم را انجام می‌دهند اما متاسفانه مسئولیت همه این مشکلات با من است و باید قوی‌تر یکی یکی این مشکلات را حل کنیم و به جلو برویم.

نویدکیا در واکنش به سوال خبرنگاری درباره عدم اعتراض او به اشتباهات داوران، پاسخ داد: اعتراض وقتی داور سوت زده و خطا گرفته، من هر چقدر اعتراض کنم، کمکی به تیمم نخواهم کرد؛ نتیجه رقم خورده، یا مثلا روزی در یک بازی حساس بازیکن من الکی اخراج می‌شود، من نمی‌توانم کاری کنم یا نمی‌دانم مقابل گل‌گهر در دقیقه 2 قطعا مطمئنم که گلی که خوردیم آفساید بود، نمی‌توانم کاری کنم.

وی افزود: همان بحث جلوی گل‌گهر، من هنوز هم به بازیکنانم می‌گویم که تا لحظه‌ای ارسال صورت نگرفته عقب نروند، ولو این‌که داوران اشتباه کنند چون اصل فوتبال این است و ما باید رعایت کنیم. اگر جایی داوران اشتباه می‌کنند فکر نمی‌کنم من حالا بیایم کنار زمین داد و بیداد کنم یا اینجا بیایم صحبت کنم، مشکل من حل نمی‌شود. بنابراین ترجیح می‌دهم که سعی کنیم تیم‌مان را قوی‌تر و قوی‌تر از لحاظ فوتبالی کنیم. کارشناسان باید درباره صحبت کنند.

سرمربی سپاهان در بخش پایانی صحبت‌های خود درباره مصدومیت یاسین سلمانی توضیح داد: عضله همسترینگ او فکر می‌کنم مقداری مشکل پیدا کرده، فردا پس‌فردا پزشکان‌مان قطعی می‌توانند درباره او صحبت کنند اما احتمالا چند هفته‌ای او را نخواهیم داشت.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر