سال 2021 به بدترین شکل برای سرخیو راموس پیش رفت و همه اتفاقات علیه او رقم خورد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس در تاریخ اول ژانویه 2021 به همه چیز خوش بین بود؛ به نظر می‌رسید تمدید قرارداد این بازیکن با رئال مادرید انجام خواهد شد، او در یورو با لباس اسپانیا بازی کرده و رکورددار بازی در ترکیب لاروخا و پرافتخارترین بازیکن لوس بلانکوس می شود. اما حالا و در آستانه روز 31 دسامبر، راموس دیگر عضو رئال مادرید نیست و این بازیکن در رقابت های یورو 2020 نیز غایب بود. در ادامه روزهای تلخ 2021 برای سرخیو راموس را مرور خواهیم کرد؛

ژانویه؛ آغاز مصدومیت

سال بد سرخیو راموس از دوم ژانویه و به دلیل مشکل معده آغاز شد. در اواسط ماه، این مدافع اسپانیایی در جریان شکست رئال مادرید در سوپرکاپ اسپانیا از ناحیه زانوی چپ خود دچار مصدومیت شد.

فوریه؛ تصمیم به جراجی

وضعیت ناخوشایند زانوی راموس باعث افزایش نگرانی شده و در نهایت تصمیم به جراحی گرفته شد. اخبار حاکی از شش تا هشت هفته ای سرخیو راموس از میادین بود و در نهایت در تاریخ شش فوریه او دست به این ریسک بزرگ زد.

مارچ؛ خداحافظی از تیم ملی

ماجراجویی اسپانیا در رقابت های مقدماتی جام جهانی قطر زیر نظر لوئیس انریکه آغاز شد و راموس برنامه داشت بخشی از این گروه باشد. او در 13 مارچ و در برابر الچه به میادین بازگشته و سه روز بعد و در بازی مقابل آتالانتا در ترکیب رئال مادرید ظاهر شد. راموس در دیدار اسپانیا مقابل یونان در ترکیب ثابت قرار گرفت و در بین نیمه تعویض شد. او به دلایل فنی در برابر گرجستان و کوزوو روی نیمکت قرار گرفته، بعد از آن دوباره مصدوم شد و از آن روز دیگر برای اسپانیا بازی نکرد.

آوریل؛ غیبت در تمامی میادین

مشکلات راموس تمامی نداشت و ادر میلیتائو در کنار ناچو در ترکیب اصلی رئال مادرید نمایش خوبی داشتند. برای اولین بار از می 2013، سرخیو راموس حتی یک دقیقه هم در این ماه در میدان حضور پیدا نکرد.

می؛ زنگ خطر بزرگ

زمان رو به اتمام بود و راموس در لندن مقابل چلسی بازی کرد، اما مشخص بود که این بازیکن آماده نیست. این بازی شماره 671 راموس برای این باشگاه بود. اما در 13 می مارکا فاش کرد که لوئیس انریکه در مورد دعوت راموس دچار تردید شده و در 24 می، لیست تیم اسپانیا بدون نام او بسته شد.

ژوئن؛ خداحافظی با رئال مادرید

17 ژوئن 2021 روز پایانی راموس در رئال مادرید بود. او مدعی شد که هیچ وقت قصد جدایی نداشته، اما این اتفاق تاسف بار بالاخره رخ داد. مقصد بعدی راموس در آن مقطع هنوز مشخص نشده بود.

ژوئیه؛ سلام پاریس

در تاریخ هشت ژوئیه، پاری سن ژرمن رسما خبر توافق با سرخیو راموس را اعلام کرد و البته نام های بزرگ دیگری نیز در این تابستان راهی پاریس شدند.

آگوست؛ باز هم غیبت در ترکیب

فصل برای پاری سن ژرمن شروع شد، اما یک ماه دیگر بدون حضور راموس گذشت. در آن مقطع هیچ تاریخی در مورد زمان قطعی بازگشت او ذکر نشده بود.

سپتامبر؛ ادامه روزهای دشوار

باز هم خبری از بازگشت راموس نبود، اما اخبار حاکی از بهبود این بازیکن بوده و گمانه زنی هایی در مورد بازگشت پس از بازی های ملی در اکتبر آغاز شد.

اکتبر؛ تکرار اتفاقات ماه قبل

مقطع بازی های ملی هم سپری شد و راموس برنگشت. البته اخبار زیادی در مورد نزدیک بودن زمان رونمایی از راموس منتشر می شد.

نوامبر؛ ۲۰۷ روز گذشت

در 9 نوامبر راموس به تمرینات بازگشت، اما تا 28 نوامبر مقابل سنت اتین دیگر بازی نکرد. نام راموس خیلی زود به لیست مصدومان پاری سن ژرمن بازگشت.

دسامبر؛ اخراج در پایان یک سال تلخ

در پایان سال مشخص شد که پاری سن ژرمن در مرحله یک هششتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید مقابل رئال مادرید بازی کند و راموس نیز پس از سه هفته دوری به ترکیب بازگشت. در 22 دسامبر، او در ابتدای نیمه دوم وارد زمین شده، در دقیقه 81 کارت زرد اول و چهار دقیقه بعد کارت زرد دوم خود را دریافت کرده و سال را با کارت قرمز به پایان برساند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر