داوینسون سانچس، مدافع جنگنده تاتنهام از ورود آنتونیو کونته به رختکن این تیم استقبال کرده است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، از زمانی که آنتونیو کونته هدایت تاتنهام را برعهده گرفته، این تیم موفق به کسب 11 امتیاز از 15 امتیاز ممکن شده و در لیگ برتر هنوز شکست نخورده است.  اسپرز هفته گذشته نمایش درخشانی در مقابل لیورپول مدعی از خود ارائه داده و حتی فرصت داشت تیم یورگن کلوپ را مغلوب کند. داوینسون سانچس، مدافع کلمبیایی تاتنهام در مورد کار کردن با آنتونیو کونته و افکار این سرمربی ایتالیایی صحبت کرده است.

داوینسون سانچس گفت: "در مدت زمان حضور آنتونیو کونته در تاتنهام، ما با روی باز از فلسفه او روش کار این سرمربی با جزئیات استقبال کرده ایم. کونته خطاب به مهاجمان تیم شامل هری کین، سون هیونگ مین، لوکاس مورا یا استوی برگوین گفت که با این کیفیت، شما می توانید با آزادی کامل در زمین حضور پیدا کرده و بازی کنید.

اما در مورد ما مدافعان شرایط بازی در تاتنهام زیر نظر آنتونیو کونته متفاوت است، زیرا ما باید تلاش کنیم تا راه های نفوذ و حمله تیم حریف را ببندید. در پست من باید باید کاری کنم تا از دریافت گل یا خلق موقعیت توسط بازیکنان تیم مقابل جلوگیری شود و به همین دلیل است که آنتونیو کونته همه چیز را برای ما با جزئیات دقیق توضیح می دهد تا فلسفه مربیگری او به طور کاملا برای بازیکنان تاتنهام روشن شود. درک این  دشوار نیست و زمانی که شما آماده شنیدن نظرات سرمربی باشید، کار کردن هم برای آنها مربیان و هم برای ما بازیکنان راحت تر می شود.

تگ های مرتبط

ارسال نظر