نمانیا ماتیچ، هافبک باتجربه منچستریونایتد مدعی شد رالف رانگنیک، سرمربی موقت این تیم برای موفقیت نیاز به زمان دارد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، رالف رانگنیک شروع خوبی روی نیمکت شیاطین سرخ داشته و هواداران این تیم امیدوار این سرمربی آلمانی بعد از چند سال یونایتد را به موفقیت برساند. نمانیا ماتیچ، هافبک جنگنده یونایتد در مصاحبه ای تاکید کرد شرایط رقابت در لیگ برتر نسبت به گذشته خیلی دشوارتر شده و بازیکنان یونایتد در تلاش برای سازگاری با افکار رالف رانگنیک هستند.

نمانیا ماتیچ گفت: "فکر می‌کنم این سخت‌ترین فصل تاریخ لیگ برتر است. وقتی من در سال 2009 آمدم فقط چلسی و منچستریونایتد با هم رقابت می کردند، اما حالا تیم های زیادی شانس قهرمانی دارند. تیم های کوچک تر نیز در این مدت پیشرفت زیادی کرده و بازیکنان درجه یک جذب می کنند.

لیگ برتر خیلی سخت تر از 15 سال پیش شده و البته هر سرمربی هنگام حضور در یک باشگاه جدید نیاز به یک مقطع زمانی برای سازگاری با شرایط دارد. البته هماهنگی با ایده های رالف رانگنیک کمی مستلزم زمان است، اما ما اینقدر بازیکن بااستعداد در ترکیب داریم که خیلی زود با افکار این سرمربی منطبق شویم. همه چیز فقط معطوف به پرس کردن نیست و شما باید بدانید که در لحظه چه کاری انجام داده و چه زمانی و کجا پرس کنید.

 

شما باید از نظر بدنی آماده بوده و از نظر تاکتیکی خوب عمل کنید. ما در حال حاضر با افکار رانگنیک سازگار شده ایم و به تدریج قادر خواهیم بود که ایده های این سرمربی را به طور کامل پیاده کنیم. ما همه مثبت اندیش هستیم و همین حالا نیز با سرمربی جدید هماهنگ شده ایم.

تگ های مرتبط

ارسال نظر