مبلغ اولیه توافق بارسلونا و منچسترسیتی برای انتقال فران تورس 55 میلیون یورو خواهد بود.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، فصل نقل و انتقالات زمستانی برای بارسلونا فوق العاده آغاز شد و این تیم در همان ابتدا توانست مقدمات جذب فران تورس، وینگر جوان و گلزن منچسترسیتی را فراهم کند. گرچه ابتدا اخبار حاکی از تمایل کاتالان ها به خرید رحیم استرلینگ از این باشگاه انگلیسی بود، اما در نهایت پپ گواردیولا نیز انتقال فران تورس به بارسلونا را تایید کرد و به زودی مراسم معارفه این بازیکن در استادیوم نوکمپ برگزار خواهد شد.

نشریه مارکا امروز در گزارشی مدعی شد مدیران بارسلونا در ابتدا 40 میلیون یورو برای فران تورس پیشنهاد دادند و منچسترسیتی 70 میلیون یورو درخواست کرده بود. اما در قرار بر آن شد تا کاتالان ها 55 میلیون یورو را در چهار قسط بپردازند و اولین قسط در تابستان سال آینده پرداخت خواهد شد.

همچنین در صورتی که بارسلونا قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده، فران تورس در 70 درصد بازی‌ها شرکت کرده و یا این بازیکن فاتح جوایزی چون توپ طلا یا کفش طلا شود، این باشگاه باید تا 10 میلیون یورو بیشتر از مبلغ تضمین شده 55 میلیون یورو پرداخت کند. همچنین اگر بارسلونا در آینده فران تورس را با مبلغی بیش از 100 میلیون یورو به فروش برساند، رقمی به منچسترسیتی از آن انتقال نیز پرداخت خواهد شد. همچنین والنسیا در هنگام توافق برای فروش فران تورس با سیتی به توافق رسیده بود تا 10 درصد از مبلغ اصلی انتقال آتی این بازیکن (بدون بندهای اضافه شدن به قرارداد) را دریافت کند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر