اتلتیک مدعی شد هری کین و ارلینگ هالند دو گزینه منچسترسیتی برای تقویت خط حمله این تیم هستند و پپ گواردیولا خواهان جذب یکی از این دو نفر است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، در نقل و انتقالات تابستانی اخیر بود که باشگاه منچستر سیتی تلاش زیادی برای به خدمت گرفتن هری کین انجام داد و حتی خود ستاره انگلیسی نیز تمایل خود را برای این انتقال نشان داد اما نهایتاً باشگاه تاتنهام با جدایی کین موافقت نکرد؛ موضوعی که باعث شد او حداقل یک فصل دیگر در تیم لندنی ماندگار شود.

با این وجود منچسترسیتی همچنان شرایط تقویت خط حمله خود را بررسی می‌کند و حالا اتلتیک طی گزارشی مدعی شده که هری کین هنوز هم گزینه اصلی پپ گواردیولا محسوب می شود. بر اساس گزارشی که این منبع منتشر کرده، سرمربی منچسترسیتی هری کین را بازیکن کاملی می‌داند و به همین خاطر خواهان جذب او شده است. با این حال اتلتیک تاکید کرده که سیتی همچنان کار تقریباً محالی برای جذب کین خواهد داشت چرا که بعید است نظر تاتنهام عوض شده باشد.

 

اما هری کین تنها گزینه بزرگ سیتی برای تقویت خط حمله محسوب نمی‌شود. اتلتیک مدعی شده ارلینگ هالند که در تابستان گذشته به دلایلی جزو گزینه‌های منچسترسیتی و پپ گواردیولا به حساب نمی‌آمد حالا به لیست خرید این تیم اضافه شده است. منچسترسیتی منتظر اولین فرصت است که رقابت خود را برای جذب غول نروژی آغاز کند اما آنها در این راه نیز کار دشواری پیش رو خواهند داشت چراکه اکثر باشگاه های بزرگ اروپایی از جمله رئال مادرید و بارسلونا برای به خدمت گرفتن هالند تلاش می کنند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر