به نظر می رسد که آرسنال در راه جذب دوشان ولاهوویچ از یوونتوس پیشی گرفته است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی دوشان ولاهوویچ با فیورنتینا تا سال 2023 اعتبار دارد و به نظر می‌رسد که این ستاره صربستانی تصمیم قطعی خود را برای جدایی از این تیم اتخاذ کرده چراکه او چند پیشنهاد تمدید باشگاه ایتالیایی را رد کرده است. همچنین به نظر می‌رسد که فیورنتینا ترجیح می‌دهد او را در تابستان پیش رو به فروش برساند تا از جدایی رایگان این بازیکن جلوگیری کند.

دوشان ولاهوویچ در این فصل از رقابت های سری‌آ عملکرد خیره کننده ای داشته و موفق به ثبت 16 گل شده است؛ موضوعی که مشتریان این بازیکن را افزایش داده و حالا تیم‌هایی نظیر اینتر، یوونتوس، منچسترسیتی، منچستریونایتد، بایرن مونیخ، اتلتیکومادرید و تاتنهام خواهان امضای قرارداد با او هستند.

با این وجود طی هفته‌های اخیر اکثر گزارش‌ها حاکی از آن بوده که یوونتوس از بیشترین شانس برای به خدمت گرفتن ستاره صرب برخوردار است و حتی گفته شد که خود این بازیکن نیز تمایل زیادی برای انتقال به بیانکونری دارد. با این حال Il Messaggero گزارشی درباره این مهاجم فیورنتینا منتشر کرده و مدعی شده که آرسنال در راه جذب او از یوونتوس پیشی گرفته است. این منبع تاکید کرده که هزینه نقل و انتقالاتی 80 میلیون یورویی ولاهوویچ و اوضاع مالی بهتر توپچی‌ها نسبت به بانوی پیر باعث شده که آنها شانس بیشتری برای جذب ستاره صربستانی داشته باشند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر