دیدارهای هفته یازدهم لیگ آزادگان امروز در شرایطی برگزار شد که دیدار دو تیم ویستاتوربین و استقلال خوزستان با تاخیر نسبت به دیگر بازی‌ها به انجام رسید.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که قرار بود دیدارهای این هفته از لیگ آزادگان به صورت همزمان و از ساعت 14 برگزار شود، مشکل زمین تیم کارگران باعث شد تا این دیدار با تاخیر 30 دقیقه‌ای برگزار شود.

در شرایطی که معضل زمین میزبانی به یکی از دردسرهای ویستاتوربین در این فصل تبدیل شده است و آنها بیشتر به صورت مهمان در دو ورزشگاه شهدای شهرقدس و کارگران در رفت و آمد بوده‌اند، در دیدار امروز مشکل بزرگی برای آنها پیش از بازی با استقلال خوزستان شکل گرفت.

سهراب بختیاری زاده، سرمربی استقلال خوزستان که تیمش بعد از 5 برد در این بازی متوقف شد، پیش از شروع بازی به این شکل در انتظار مشخص شدن تکلیف زمین برگزاری بازی بود.

 

زمین شهدای شهرقدس در شرایط کنونی زیر کشت قرار گرفته  و از دسترس خارج است و از سویی دیگر با درخواست ساکت الهامی سرمربی نساجی مازندران که تمرینات تیمش را در استادیوم کارگران دنبال می‌کند، اجازه بازی به دیگر تیم‌ها در این استادیوم داده نمی‌شود. بر این اساس مسوولان نگهداری چمن کارگران، دو روز قبل مراحل مرمت و آماده سازی چمن این استادیوم را در دستور کار قرار داده بودند. اتفاقی که باعث شد تا آنها مانع از انجام بازی دو تیم ویستاتوربین و استقلال خوزستان شوند و در نهایت با رایزنی‌های فراوان این مهم به سرانجام رسید و این بازی با 30 دقیقه تاخیر و در چمنی که چندان شرایط برگزاری بازی را نداشت، به انجام رسید.

ویستاتوربین البته امیدوار است با توجه به تمهیداتی که سازمان لیگ صورت داده، نواقص استادیوم غدیر تهران را برطرف کرده و شرایط میزبانی بدون دردسر خود را در این استادیوم فراهم سازد و باید دید برای بازی بعدی این تیم در تهران، این شرایط فراهم خواهد شد یا خیر.

تگ های مرتبط

ارسال نظر