لحظاتی پیش جلسه‌ای در باشگاه شهرداری آستارا حول آینده نیمکت این تیم شکل گرفته است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، شهرداری آستارا که دومین فصل حضورش در لیگ آزادگان را تجربه می‌کند اکنون به واسطه دور شدن از نتایج مدنظرش به دنبال تصمیمی جدید برای نیمکت مربیگری خود است. 

در شرایطی که فرشاد پیوس در ابتدای فصل هدایت این تیم را برعهده گرفته، آنها طی 11 بازی اخیر خود به 14 امتیاز دست یافته‌اند و در میانه جدول حضور دارند. 

با این حال شکست این هفته شهرداری آستارا باعث شده تا مسوولان این باشگاه به دنبال ایجاد تغییراتی روی نیمکت خود و پایان همکاری با فرشاد پیوس داشته باشند. 

این تصمیم در شرایطی در دستور کار مدیران شهرداری آستارا قرار گرفته که در جدول این فصل به جز ملوان بندرانزلی که روند نتیجه گیری نرمالی را در پیش گرفته، دیگر تیم‌های متمول هم هنوز به ثبات لازم از حیث نتیجه نرسیده‌اند. به طور مثال خیبر خرم آباد و مس کرمان دو مدعی اصلی صعود در کنار ملوان انزلی به لیگ برتر که هزینه زیادی را نسبت به دیگر تیم‌ها داشته‌اند، با 19 و 17 امتیاز در جدول حاضر هستند. این شرایط برای تیم‌های صاحبنام مثل سایپا نیز که از هزینه مناسبی برای فصل جدید برخوردار بوده نیز به همین صورت پیش رفته و آنها بعد تغییر سرمربی خود و انتخاب روانخواه نیز در این هفته در جدال با استقلال ملاثانی شکست خوردند و اکنون با دستیابی به تنها 11 امتیاز در جایگاه چهاردهم حاضر هستند. 

حضور فرشاد پیوس در نیمکت این تیم که از وجهه و محبوبیت زیادی نیز برخوردار است، قطعا در ادامه مسیر می تواند شرایط را دچار تغییراتی کند و طبیعی است که سرمربی باتجربه این تیم تا نیم فصل حداقل بتواند برای دستیابی به تفکرات خود کار را در این تیم دنبال کند. باید دید مدیران شهرداری آستارا با یک تصمیم شتاب زده، چه آینده‌ای را برای این تیم ترسیم خواهند کرد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر