سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مصاف با پیکان دو بازیکن اصلی تیمش را در اختیار نداشت.

سایت شماره یک:

 به گزارش "ورزش سه"، این محرومیت به دلیل چهار کارته شدن محمدرضا حسینی و گئورگی گولسیانی پیش از هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر بود و به همین دلیل محرم نویدکیا در مصاف با پیکان محمد نژاد مهدی را جایگزین مدافع گرجستانی‌‍اش کرد و در خط حمله نیز نسبت به دیدار برابر استقلال این شهریار مغانلو بود که به ترکیب اصلی رسید.

حالا سپاهان در شرایطی آماده شاید حساس ترین و البته هیجان انگیز ترین مصاف فصل در اراک می‌‎شود که این دو بازیکن تیم با پشت سر گذاشتن محرومیت به اردوی تیم بازگشته اند و امروز همراه با اعضای تیم به اراک سفر می‌کنند.

محرم نویدکیا طی یک و نیم فصل اخیر نشان داده که علاقه ای به تغییر ترکیب تیمش ندارد، اما با توجه به شکستی که طلایی پوشان اصفهانی مقابل پیکان تجربه کردند و خط دفاعی و هجومی این تیم هم خوب کار نکرد، به احتمال فراوان شاهد بازگشت گولسیانی به قلب خط دفاعی تیم خواهیم بود و محمدرضا حسینی نیز در پست وینگر راست بازی خواهد کرد تا احتمالا بار دیگر از میان شهباززاده و مغانلو یکی از روی نیمکت بازی را آغاز کند.

با این وصف تنها غایب مهم سپاهان در مصاف با پرسپولیسی که با تیم کامل به اراک سفر خواهد کرد، یاسین سلمانی است که با آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ مواجه شده و حداقل یکماه از میادین دور خواهد بود.

تگ های مرتبط

ارسال نظر