احمد نوراللهی پس از عملکرد خوبی که در دیدار روز گذشته برابر الظفره داشت، کاندیدای بهترین بازیکن هفته یازدهم ادنوک لیگ شد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، شلیک 3 امتیازی احمد نور از پشت محوطه جریمه، یک پیروزی سخت و ارزشمند را برای شباب الاهلی رقم زد تا این تیم همچنان در کورس قهرمانی رقابت های ادنوک لیگ امارات باقی بماند. بازیکن ملی پوش ایرانی که در این بازی 89 درصد پاس سالم به هم تیمی هایش داد، با کسب نمره 8.3 بهترین بازیکن زمین لقب گرفت.

تیم مهدی علی که اسیر 3 تساوی سریالی شده بود، با پیروزی در دو جام ریاست جمهوری و امیر کاپ، روز گذشته در لیگ امارات نیز توانست صاحب یک پیروزی مهم شده تا اختلاف 7 امتیازی خود با صدر جدول را حفظ کند و امیدوار به جبران این فاصله در هفته های آینده باشد.

در این مسابقه، کار شباب الاهلی برای رسیدن به گل پیروزی در برابر خط دفاعی پرتراکم حریف گره خورده بود تا اینکه نوراللهی توانست در دقیقه 72 و روی یک توپ سرگردان در پشت محوطه جریمه، نهایت استفاده را ببرد و توانست با شوتی محکم، دروازه حریف را باز کند و با این گل بازی خوبی را که در طول بازی به نمایش گذاشته بود، تکمیل کرد. 

با پایان دیدارهای هفته یازدهم ادنوک لیگ امارات، احمد نوراللهی به همراه 6 بازیکن دیگر کاندیدای کسب عنوان بهترین بازیکن هفته امارات شده است. عبدالله دیابی از الجزیره، کریستین جوانکا از العین، کایو لوکاس از الشارجه، احمد عبدالله جشک از الاتحاد الکلباء، یوسف المهیری از الوصل و سعید عبید از تیم العروبه سایر کاندیداهای کسب عنوان بهترین بازیکن هفته امارات هستند.

بهترین بازیکن هفته یازدهم از طریق رأی گیری اینترنتی که در وب سایت sport 4 all در نظر گرفته شده، انتخاب می شود که تا پایان امروز دوشنبه برای شرکت در این نظرسنجی فرصت وجود دارد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر