کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید نام پنج بازیکن تیمش را در فهرست فروش در بازار ژانویه قرار داده است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در سال های اخیر و بعد از شیوع ویروس کرونا بیشتر در تلاش برای حفظ ستاره های خود و انجام خریدهای اقتصادی بوده و همه برنامه خود را معطوف به بازسازی استادیوم سانتیاگو برنابئو کرده است. اما به نظر می رسد در سال 2022 تابستانی طوفانی در انتظار رئال مادرید و هواداران این باشگاه باشد و فلورنتینو پرز ابتدا قصد دارد زمینه جدایی ستاره هایی که دیگر کارآیی ندارند را از این باشگاه فراهم کند.

نشریه مارکا امروز در گزارشی مدعی شد نام پنج بازیکن در لیست فروش رئال مادرید قرار گرفته و کارلو آنچلوتی مشکلی با فروش هر کدام از این بازیکنان حتی در ماه ژانویه نیز ندارد. قرارداد گرت بیل، ایسکو و مارسلو، سه ستاره مشهور لوس بلانکوس همگی در پایان فصل به اتمام می رسد و رئال مادرید آماده فروش آنها حتی در زمستان است.

در مورد مارسلو، رئال مادرید تصمیم گیری را به خود او واگذار کرده و این مدافع برزیلی می تواند در ماه ژانویه و در پایان فصل برنابئو را ترک کند. مارسلو در فصل جاری اغلب بازی های رئال مادرید را از روی نیمکت تماشا کرده و فاصله ای تا جدایی از این باشگاه ندارد.

 

اما فروش احتمالی گرت بیل و ایسکو در هفته های آینده میزان نقدینگی را در حساب باشگاه افزایش داده و آنها را مهیای جذب ستاره های بزرگ در فصل تابستان می کند. ایسکو بر خلاف دوره اول حضور آنچلوتی در رئال مادرید در سال جاری یک نیمکت نشین تمام عیار بوده و کابوس پرداخت دستمزد هنگفت گرت بیل نیز دیر یا زود بالاخره تمام می شئد.

همچنین ماریانو دیاز، لوکا یوویچ و حتی ادن هازارد دیگر بازیکنانی هستند که تشویق به جدایی از رئال مادرید خواهند شد. جالب اینجاست رئال مادرید عجله ای برای خرید جایگزین آنها در ماه ژانویه ندارد و مدیران باشگاه معتقدند گزینه چندان خوبی در فصل زمستان در بازار دیده نمی شود.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر