میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، با اقدام این باشگاه برای جذب فیلیپه کوتینیو موافقت کرده است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، کوتینیو پس از انتقال گرانقیمتی که از لیورپول به بارسلونا داشت نتوانست انتظارات را برآورده کند و حالا در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد.

بارسلونا که شرایط مالی خوبی ندارد به دنبال تقویت تیمش و خرید بازیکنان جدید است و همین موضوع باعث شده که مدیران این باشگاه برای فروش بازیکنانی که جایی در برنامه‌های ژاوی ندارند در پنجره نقل و انتقالات زمستانی اقدام کند، یکی از این افراد فیلیپه کوتینیو است.

گفته می‌شود که مدیران و کادر فنی آرسنال امیدوار هستند که این بازیکن بتواند درخششی که در طول دوران حضورش در لیورپول از خود به نمایش گذاشته بود در این تیم نیز تکرار کند.

آرتتا پیش از این درباره خریدهای ژانویه تیمش گفته بود:« پنجره نقل و انتقالات زمستانی برای تغییر شرایط مناسب است، هرچند این کار هرگز آسان نبوده است. ما در حال تلاش برای انجام این کار هستیم، این که بدانیم چه نیازهایی داریم و بهترین راه حل را برای رفع آنها پیدا کنیم.»

 

این در حالی است که آرسنال در هفته‌های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته و در ترکیب اصلی خود نیز به ثبات خوبی رسیده و شاید همین موضوع باعث شود که کوتینیو نتواند جایی در ترکیب این تیم پیدا کند.

بارسلونا در حال حاضر در  آستانه جذب فران تورس از منچسترسیتی قرار دارد و با توجه به محدودیت‌های مالی تعیین شده از سوی لالیگا برای پرداخت دستمزد و هزینه‌های  انجام شده، لزوما باید بازیکنانی را به فروش برساند  تا قادر به ثبت قرارداد این مهاجم اسپانیایی باشد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر