یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است که تیمش هنوز این شانس را دارد که جانشین منچسترسیتی در صدر جدول شود.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول سه شنبه شب آخرین بازی سال 2021 میلادی را برابر لسترسیتی برگزار خواهد کرد و امیدوار است که با پیروزی در این بازی به منچسترسیتی نزدیک‌تر شود.

آنها در حالی به مصاف این تیم خواهند رفت که شش امتیاز با منچسترسیتی صدرنشین فاصله دارند، هرچند یک بازی هم کمتر از شاگردان پپ گواردیولا انجام داده‌اند.

کلوپ درباره شرایط تیمش گفت:« ثباتی که بازیکنان در طول این مدت از خود به نمایش گذاشته‌اند باورنکردنی است اما این تنها شانسی است که ما داریم. در لیگی که بهترین تیم دنیا در آن توپ می‌زند، این که بخواهید از آنها جلو بیفتید واقعا کار دشواری است. اما ما تا به حال توانستیم خودمان را در نزدیکی این تیم حفظ کنیم و کاملا دور از دسترس نباشیم. اینطور نیست که دیگر شانسی نداشته باشیم.»

این مربی آلمانی ادامه داد:« اما شما می‌دانید که سیتی امتیازات زیادی  از دست نمی‌دهد پس بهتر است که خودتان هم امتیاز زیادی از دست ندهید. اول از همه باید در همین سطح بمانیم و این چیزی است که به ما این شانس را می‌دهد که ثبات داشته باشیم و از نظر فوتبال بسیار رشد کنیم. اگر نتوانیم با همین ثبات پیش برویم، هیچ شانسی نداریم.»

 

کلوپ اضافه کرد:« من فکر می‌کنم ما و سیتی توانستیم به یکدیگر فشار بیاوریم تا به آمارهای بسیار خوبی دست پیدا کنیم. تصور کنید اگر در فینال لیگ قهرمانان 2018 پیروز می‌شدیم و لیگ برتر پیش از آن را می‌بردیم چه اتفاقی رخ می‌داد! اما نتوانستیم برابر رئال به پیروزی برسیم و لیگ برتر را هم نبردیم. شما می‌توانید بگویید با یک امتیاز اما این تفاوت برای من 11 میلیمتر بود (زمانی که جان استونز شوت محمد صلاح را از روی خط بیرون زد). ثبات آنها در طول این مدت طولانی دیوانه‌وار بوده است.»

تگ های مرتبط

ارسال نظر