مدافع جوان هوادار می‌گوید در بازی‌های اولیه تیم‌شان بی تجربه بوده ولی حالا شیوه لیگ برتری بازی کردن را یاد گرفته‌اند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بازیکنان جوانی که همراه با هوادار به لیگ برتر صعود کرد، امیرحسین پور محمد بود‌. این بازیکنان در ابتدای فصل فرصت کمی برای بازی در لیگ پیدا می‌کرد اما در دوبازی اخیر که به خط دفاع بنفش‌پوشان اضافه شده دو کلین شیت و دو پیروزی برای این تیم به ثبت رسیده است.

پورمحمد در خصوص پیروزی تیمش برابر تراکتور گفت: ما امسال چه مدیریت باشگاه و چه آقا رضا تصمیم داریم تیم‌مان و شخصیت تیم‌مان را نشان دهیم و بگوییم که حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم و می‌خواهیم نتیجه آبرومندانه‌ای بگیریم. خداراشکر با تلاش کادر فنی، نکاتی که گفتند را انجام دادیم و بازی را بردیم.

او در مورد اینکه مدت زیادی است در هوادار حضور دارد گفت: من سه سال است در هوادار هستم و بیشتر بازیکنان الان‌ که شاکله تیم هستند نزدیک به سه سال در این تیم بوده‌اند. کنار یکدیگر هستیم و هم را می‌شناسیم و تمام انگیزه‌ی ما این است که خودمان را نشان دهیم.

مدافع جوان هوادار در مورد اینکه به تازگی به ترکیب اصلی تیمش اضافه شده گفت: چون لیگ برتر بود و تجربه نداشتم آقا رضا من را کم کم اضافه می‌کرد. کادرفنی من را مقابل تراکتور در ترکیب اصلی قرار داد و خوب کار کردم. دو هفته است که وارد ترکیب اصلی شده‌ام و امیدوارم روند خوبم را ادامه دهم. من دفاع چپ هستم ولی وقتی با سه دفاع بازی می‌کنیم مدافع آخر تیم هستم و خودم هم راحت هستم. کار تدافعی من در این سیستم بیشتر است.

پورمحمد در خصوص بازی این هفته با فجر گفت: بچه‌ها روحیه بالایی دارند چون تراکتور را بردیم می‌خواهیم طوری بازی کنیم تا خودمان را نشان دهیم؛ اگر بتوانیم فجر را ببریم از پایین جدول جدا می‌شویم و در اواسط می‌مانیم و بدون استرس به بازی‌های بعدی می‌رویم؛ چون در هفته‌های قبل تیم در جدول پایین بود مقداری استرس داشتیم و بچه‌ها نمی‌توانستند کارایی خودشان را نشان دهند. برای کسب سه امتیاز به شیراز می‌رویم.

مدافع هوادار ادامه داد: کادر هوادار به طور کلی آدم‌های باشخصیتی دارد و فکر می‌کنم آقای عنایتی یکی از بهترین مربی‌های ایران می‌شود. در هفته‌های اول مقداری بدشانسی آوردیم. ما خوب بازی می‌کردیم اما تجربه کافی را نداشتیم و بدشانسی می‌آوردیم و به تیم‌های سرسختی مثل سپاهان و استقلال و تیم‌های خیلی باتجربه خوردیم. خداراشکر فهمیدیم چگونه باید بازی کنیم و لیگ برتری بازی کردن را متوجه شدیم.

تگ های مرتبط

ارسال نظر