کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن بعد از برنده شدن جایزه بهترین بازیکن سال در مراسم گلوب ساکر صحبت های جالبی انجام داد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پیش مراسم گلوب ساکر در شهر دبی به پایان رسید و نهایتاً این کیلیان امباپه بود که به شکل غیرمنتظره‌ای بالاتر از رابرت لواندوفسکی به عنوان بهترین بازیکن دنیا در سال 2021 انتخاب شد. امباپه حالا آخرین ماه های حضور خود در پاری‌سن‌ژرمن را پشت سر می گذارد و گفته می شود که رئال مادرید مقصد بعدی این ستاره فرانسوی خواهد بود.

امباپه بعد از برنده شدن جایزه بهترین بازیکن سال از نگاه گلوب ساکر گفت: "از دیدن این همه بازیکن خوب و اسطوره خوشحالم. از پاری سن ژرمن که در این پنج سال به من ایمان داشت متشکرم. همچنین از تیم ملی. از خانواده ام که به من اعتماد کردند و همیشه با من بوده‌اند. این جایزه یک انگیزه بزرگ برای ادامه پیروزی و بازگشت به اینجا در سال آینده است."

امباپه در ادامه گفت: "وقتی دنیای فوتبال را می بینی بازیکنان بزرگی در آن حضور دارند. اگر خوابت ببرد هر کسی ممکن است جای تو را بگیرد. من آدم خوش شانسی هستم که در تیم بزرگ بازی می کنم و هدف من این است که همچنان به برنده شدن ادامه دهم."

 

توصیه به بازیکنان کم سن و سال: "ترک عزیزان همواره دشوار است. شما خانه، عادات و دوستان‌تان را به خاطر چیزی که نمی دانید اتفاق می افتد یا نه ترک می کنید. اما من هرگز آن را به عنوان یک فداکاری ندیدم زیرا این علاقه من بود. من خوشحالم که فوتبال بازی می کنم. در مورد بچه های کم سن تر، به آنها می گویم که اگر رویایی دارند، چه فوتبال بازی کردن یا هر چیز دیگری، انرژی خود را برای رسیدن به آن خرج کنند. هیچ کس بیشتر از خود شما به شما اعتماد نخواهد کرد."

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر