به نظر می‌رسد که بحران کرونا در لیگ برتر انگلیس فعلاً قصد تمام شدن ندارد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، موج جدید ویروس کرونا فوتبال اروپا و مخصوصاً لیگ برتر انگلیس را هدف قرار داده است. در حالی که تا همین دو ماه پیش تصور می‌شد که اوضاع بعد از دو سال سخت کاملاً بهبود یافته، اما به یکباره شرایط تغییر کرد و موج جدیدی از شیوع این ویروس لیگ برتر انگلیس را در بر گرفت.

ماجرا پیش از دیدار تاتنهام در لیگ کنفرانس اروپا جدی شد؛ جایی که مسابقه آنها برابر رن به دلیل تعداد کرونایی های تیم لندنی لغو شد. اما این پایان کار نبود و طی روزهای بعد از آن اعلام شد که طی یک هفته 42 تست مثبت در لیگ برتر وجود داشته و این موضوع به تعویق برخی بازی ها و تعطیلی مقطعی تمرین بعضی تیم ها منجر شد.

با این حال بحران کرونا در لیگ برتر انگلیس همچنان ادامه دارد. در جدیدترین گزارش مشخص شده که بین دوشنبه 20 دسامبر تا یکشنبه 26 دسامبر، 15186 آزمایش روی بازیکنان و کارکنان باشگاه ها انجام شده که پاسخ 103 مورد از این تست ها مثبت بود. آماری که در نوع خود بسیار نگران کننده و عجیب به نظر می رسد. اگرچه لیگ برتر اعلام کرده برنامه‌ای برای تعطیلی مسابقات ندارد اما ممکن است در صورتی که این روند ادامه پیدا کند، تصمیمات جدیدی اتخاذ شود.

تگ های مرتبط

ارسال نظر