پرسپولیس، استقلال و سپاهان روز سرنوشت سازی برای تصاحب رتبه نخست پیش رو دارند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، هفته دوازدهم لیگ ایران در حالی برگزار می‌شود که از تبریز تا تهران، اراک و سیرجان بازیهای حساسی برگزار می‌شوند که می‌توانند جدول لیگ برتر را تحت تاثیر خود قرار دهند. اولین بازی امروز ساعت ۱۴:۳۰ بین نساجی و نفت مسجدسلیمان خواهد بود و آخرین بازی در ورزشگاه آزادی و ساعت ۱۸:۰۰ بین استقلال و فولاد به انجام خواهد رسید.

پرسپولیس در صورت پیروزی مقابل سپاهان، حداقل برای ساعاتی صدرنشین خواهد شد و این در حالی است که آنها باید در اراک به مصاف طلایی پوشان بروند؛ شهری که هرگز در آن پیروز نشده‌اند.

در سایه تقابل های حساس پرسپولیس و استقلال، شهرآورد کرمان بین گل‌گهر و مس برگزار خواهد شد که تقابل جذابی خواهد بود.

اعضای تحریریه "ورزش سه" امروز از شهرهای مختلف ایران بازی‌ تیم‌های لیگ برتری را پوشش خواهند داد؛ با اخبار، حواشی و گزارش‌های تصویری همراه ما باشید:

12:13-سیدجلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس روزگاری با محرم نویدکیا هم‌بازی بوده و با زردپوشان سه قهرمانی در لیگ به دست آورده است. تقابل حسینی با سپاهان همیشه جذاب بوده و کاپیتان قرمزها در آستانه چهل سالگی یکی از آماده‌ترین مدافعان لیگ است.

12:12- جواد نکونام تاکنون 5 بار در لیگ برتر با استقلال دیدار داشته که حاصل آن 2 پیروزی، 2 تساوی و یک شکست بوده است. او نخستین بار با نساجی مقابل تیم شفر قرار گرفت که حاصل آن تساوی بدون گل بود.

12:07-سعید آقایی، مدافع چپ پرسپولیس تا به حال با پیراهن این تیم مقابل هم‌تیمی‌های سابقش بازی نکرده و امیدوار است امروز برای نخستین بار این اتفاق را تجربه کند.

12:05 - باوجود دریافت آی تی سی منوچهر صفروف، کارت بازی او هنوز صادر نشده است.

12:03- فولاد در استادیوم آزادی آمار ضعیفی در بحث گلزنی دارد. در 6 مرتبه قبلی که این تیم در تهران به مصاف استقلال رفته، فقط یک بار موفق به گلزنی شده است که این گل نیز در دیدار هفته دوم لیگ نوزدهم و در دقیقه 94 توسط امیرحسین باقرپور به ثمر رسیده است.

12:00-فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی و شهریار مغانلو بازیکنان امروز سپاهان هستند که تجربه قهرمانی با پیراهن پرسپولیس را دارند.

11:50- احسان مرادیان انتخاب نخست جواد نکونام برای دیدار امروز براربر استقلال است. او سابقه 5 تقابل با استقلال را دارد که در این دیدارها 2 بار کلین شیت داشته و 8 گل نیز دریافت کرده است. استقلال و پرسپولیس تیمهایی هستند که مرادیان بیشترین گل را در مقابل آنها دریافت کرده است

11:42- سیدحسین حسینی که در هفته‌های گذشته عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته و در 4 دیدار گذشته موفق به ثبت کلین‌شیت شده است، در 5 تقابل گذشته‌اش با فولاد نتوانسته است که دروازه‌اش را بسته نگه‌دارد. حسینی در 9 بازی مقابل فولاد 3 کلین شیت ثبت کرده و 8 گل نیز دریافت کرده است.

۱۱:۳۳- در حالی که اخباری مبنی بر اعتصاب بازیکنان صنعت نفت در تمرینات این تیم منتشر شده بود؛ اما همه بازیکنان این تیم در تمرین آخر حضور داشتند و پس از شنیدن صحبت علیرضا منصوریان به دنبال حضوری آبرومندانه در هفته دوازدهم لیگ برتر هستند.

11:34- قضاوت دیدار حساس امروز به امیر عرب براقی سپرده شده است. او تاکنون دیداری را برای استقلال سوت نزده ولی سابقه قضاوت 2 بازی فولاد را در کارنامه دارد که هر دوی آنها با شکست اهوازی ها همراه بوده است. از جمله یک دیدار جام حذفی برابر فجرسپاسی.

11:32 - یکی از حساسترین بازیهای امروز بین تراکتور و ذوب آهن برگزار می‌شود. این دو تیم که همیشه در بالای جدول بوده‌اند، این بار در حالی به مصاف هم می‌روند که نزدیک منطقه سقوط هستند.

11:28- فجر و هوادار که فصل قبل در لیگ یک رقابت حساسی برای قهرمانی با هم داشتند امروز در لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت. هوادار امیدوار است روند خوبه سه هفته اخیر خود را ادامه دهد وشاگردان کلانتری نیز امیدوارند به شش هفته ناکامی در پیروزی پایان دهند.

۱۱:۲۵- یکی از حساس‌ترین مسابقات این هفته از لیگ برتر در آبادان برگزار می‌شود. علیرضا منصوریان با صنعت نفت مقابل آلومینیوم قرار می‌گیرد. تیمی که با آن در شروع فصل درگیر حواشی زیادی شد و در نهایت سر از جنوب ایران درآورد. حالا نیز نبرد علی منصور و رسول خطیبی حساس‌تر از قبل پیگیری می‌شود. یکی به دنبال حضور در بین مدعیان لیگ و دیگری به دنبال جایگاهی بهتر.

11:25- فرهاد مجیدی از زمانی که هدایت استقلال را برعهده گرفته، با دو باخت مقابل جواد نکونام و دو باخت مقابل فولاد به هیچ تیم و مربی دیگری به این اندازه نباخته است. البته یکی از این شکست ها در ضربات پنالتی جام حذفی رخ داد.

11:22- فولادی ها در 6 سفر قبلی خود به تهران موفق به شکست استقلال نشده اند. از آخرین برد آنها در استادیوم آزادی 2658 روز میگذرد و تیم فولاد آخرین بار ۷ سال و ۳ ماه پیش یعنی در ۲۸ شهریور ۱۳۹۳ توانسته بود با تک گل سروش رفیعی استقلال در تهران شکست دهد. هدایت فولاد را درگان اسکوچیچ و هدایت استقلال را امیر قلعه نویی برعهده داشت.

11:20- مسئولان باشگاه پرسپولیس در خصوص واگذاری امتیاز صد در صدی سکوهای ورزشگاه محل بازی به باشگاه سپاهان اعتراض کرد و خواهان آن شد که قانون 90 و 10 اجرا شود. چند ساعت قبل از شروع بازی این مسئله حل شود تا مسئولان کانون هواداران باشگاه پرسپولیس بتوانند از سهمیه ده درصدی خود برای طرح‌های موزاییکی در ورزشگاه امام خمینی اراک استفاده کنند.

11:00 - روزنامه گل با تیتر «چهارراه حوادث» به استقبال این هفته لیگ برتر رفته؛ جایی که مسیر قهرمانی تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

10:55-پیج رسمی باشگاه پرسپولیس پوستری برای بازی با سپاهان طراحی کرده که در آن تصویر عیسی آل کثیر و امید عالیشاه از تیم فعلی که سابقه گلزنی به سپاهان را دارند دیده می‌شود. همچنین در بالای این پوستر تصویر شادی گل سپهر حیدری بعد از زدن گل قهرمانی لیگ هفتم به سپاهان وجود دارد.

10:54 - باتوجه به مصدومیت محمد شریفی، کمال کامیابی‌نیا گزینه اول یحیی برای بازی سپاهان محسوب می‌شود.

10:53- باشگاه استقلال با انتشار این پوستر به پیشواز دیدار حساس امروز با فولاد رفته است.

تگ های مرتبط

ارسال نظر