مدافع هوادار با اشاره به روند موفق تیمش طی هفته‌های اخیر، ابراز امیدواری کرد در هفته‌های آتی نیز در روند نتیجه گیری قرار گیرند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران این هفته موفق شد تراکتور را از پیش رو بردارد تا شرایط همچنان به کام شاگردان رضا عنایتی باشد. صائب محبی مدافع تیم هوادار درباره این بازی گفت: تراکتور یک تیم خوب، باکیفیت و پرهوادار و همچنین قابل احترام است. بازی سخت و حساسی  داشتیم و با توجه به شرایط جدول  این بازی برای تیم ما اهمیت زیادی داشت و خدا را شکر می‌کنم که پیروز شدیم و نکاتی را که قبل از بازی کادر فنی به ما گفتند را اجرا کردیم و توانستیم به یک پیروزی شیرین دست پیدا کنیم.

او ادامه داد: نیمه اول بازی چنگی به دل نمی‌زد هرچند ما موقعیت‌های خوبی داشتیم اما در نیمه دوم با توجه به نکاتی که آقای عنایتی به آنها تاکید کرد توانستیم به گل برسیم و برنده شویم.  ما یک موقعیت هم به تراکتور ندادیم و این نشان دهنده خوب بودن تیم ما است. آقای عنایتی با توجه به اینکه خودش بازیکن بزرگی بوده طی هفته آنالیزهای خوبی که از حریفان انجام می‌دهیم را به ما می‌گوید و کنار زمین هم نکات را به ما گوشزد می‌کند و با توجه به شرایط نیمه اول، بین دو نیمه حرف‌ها و نکاتی را به ما می‌گوید که باعث می‌شود ما بتوانیم بهتر بازی کنیم و پیروز شویم. مقابل هر تیم با توجه به نقاط ضعف‌شان برنامه‌های مختلفی داریم.

مدافع تیم هوادار درباره نتایج اخیر تیمش گفت: اعتقاد قلبی خودم نسبت به هوادار بالاست و قول می‌دهم تیم‌مان اصلا به سقوط فکر نمی‌کند و با توجه به بازی‌های خوبی که انجام می‌دهیم رتبه قابل احترامی در انتهای فصل کسب می‌کنیم. شروع لیگ قرعه سختی داشتیم و برای تیمی که تازه به لیگ برتر آمده و بازیکنان جدیدی گرفته شرایط سختی بود اما خداراشکر به خودباوری رسیده‌ایم و هفته به هفته پیش می‌رویم تا به هدف نهایی‌مان در لیگ برسیم. ما جلوی مدعیانی مثل فولاد، سپاهان، استقلال و پرسپولیس در زمین آنها بازی کردیم و این شرایط را برای ما سخت می‌کند و در نیم فصل دوم می‌توانیم مقابل آنها با توجه به تقویت شدن هوادار نتایج بهتری بگیریم.

محبی در پایان صحبت هایش درباره تقابل بعدی تیمش با فجرسپاسی گفت: فجر و تیم ما تازه لیگ برتری شده‌اند و از لحاظ جدولی بازی مهمی است و امیدوارم در این بازی تمام بچه‌ها با تمام تمرکز نکات کادرفنی را انجام دهند تا نتیجه خوبی برای ما در شیراز رقم بخورد و رفته رفته تیم هوادار به شخصیت اصلی‌اش نزدیک تر شود و به جایگاه شایسته‌ای در جدول لیگ برتر دست پیدا کند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر