آیا تیم زیر 23 سال ایران در روزهای فیفا پیش رو از فرصت برای انجام تمرینات آماده سازی استفاده خواهد کرد؟

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، تیم زیر 23 سال ایران با موفقیت در بازی های مقدماتی در شهر دوشنبه به دور نهایی مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا صعود کرده است. این مسابقات در سال 2022 در تاشکند برگزار می شود. با حضور 16 تیم که میزبان هم یکی از تیم های شرکت کننده بشمار می رود. 

از آنجایی که بیشتر بازیکنان تیم زیر 23 سال ایران بازیکنان باشگاه های لیگ برتر بشمار می روند تمرینات این تیم در جریان فصل باید در روزهای فیفا برگزار شود در غیر اینصورت باشگاه ها به بازیکنان خود اجازه حضور در تمرینات تیم را نمی دهند و البته این در همه جای دنیا طبیعی است به این خاطر که از وجود این بازیکنان در مسابقات باشگاهی بهره می برند. در اروپا حتی مسابقات رده سنی زیر 20 سال هم در روزهای فیفا برگزار می شود. 

جدید ترین فیفا دی از 4 بهمن آغاز می شود و تا 12 بهمن ادامه خواهد داشت اما فدراسیون فوتبال برای تدارک تیم امید در این زمان برنامه ریزی نداشته است و به نظر می رسد تیم زیر 23 سال ایران این فرصت را از دست بدهد. این در حالی است که کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان قرعه کشی بازی ها و هم چنین سید بندی بازی ها را اعلام کرده که بر این اساس تیم ایران در سید 2 قرار گرفته است. دلیل هم عملکرد و نتایج تیم زیر 23 سال ایران در دوره قبلی مسابقات بوده که ایران موفق به صعود به المپیک نشد. 

مسابقات قهرمانی زیر 23 سال ایران هر دو سال یک بار برگزار می شود و هر چهار سال یک بار تیم های برگزیده راهی المپیک خواهند شد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر