یک خبرنگار معتبر آمریکایی تایید کرده که لورنزو اینسینیه در تابستان راهی باشگاه تورنتو خواهد شد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر منابع ایتالیایی گزارش‌های مختلفی را در مورد آینده لورنزو اینسینیه منتشر کرده‌اند. اکنون اکنون مایکل سینگ، نویسنده وب سایت رسمی لیگ آمریکا، که اتفاقا خبرنگار کاملا معتبری نیز محسوب می‌شود مدعی شده که لورنزو اینسینیه با باشگاه تورنتو به توافق کامل دست یافته و در تابستان به این تیم ملحق خواهد شد.

قرارداد لورنزو اینسینیه با ناپولی در پایان فصل به اتمام خواهد رسید و حالا با توجه به ادعای این خبرنگار به نظر می‌رسد که دیگر هیچ شانسی برای تمدید او با ناپولی وجود نخواهد داشت. به این ترتیب کاپیتان حال حاضر باشگاه ناپولی در تابستان از این تیم جدا خواهد شد و قرار است در سن 31 سالگی چالش جدید خود را در فوتبال آمریکا تجربه کند.

 

البته برخی دیگر از گزارش‌ها نیز حاکی از آن است که باشگاه تورنتو در تلاش است تا با پرداخت هزینه نقل و انتقالاتی لورنزو اینسینیه ناپولی را راضی کند که این بازیکن را در زمستان به فروش برساند. با این حال باید منتظر ماند و دید آیا باشگاه ایتالیایی با این موضوع موافقت خواهد کرد یا خیر.

گفتنی است طی ماه‌های اخیر این اعتقاد در ناپل وجود داشت که روابط بین رئیس باشگاه یعنی اورلیو دی لورنتیس و لورنزو اینسینیه تیره و تار شده و به همین خاطر تمدید قرارداد این بازیکن نهایی نشده است. حالا به نظر می رسد که جدایی کاپیتان ناپولی قطعی شده و او با پیوستن به تورنتو جا پای یک ستاره ایتالیایی دیگر یعنی سباستین جووینکو خواهد گذاشت.

تگ های مرتبط

ارسال نظر