سرمربی تیم پرسپولیس می‌گوید که تیمش روی یک همکاری و کار ترکیبی توانست به گل برسد و برنده بازی شود.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس پس از پیروزی مقابل سپاهان در اتاق کنفرانس خبری ورزشگاه امام خمینی اراک حضور یافت و در حالی که ازدحام نفرات در اتاق محقر به چشم می‌آمد، در ابتدای صحبت‌هایش گفت: از همه هوادارانمان در اراک تشکر می‌کنم که با شور و اشتیاق زیادی ما را همراهی کردند و از آنها ممنونیم. برد خیلی ارزشمندی بود و توانستیم به امتیاز مهمی در لیگ برتر برسیم و خداراشکر با تلاش بچه‌ها و انرژی زیادی که از هواداران گرفتیم، سه امتیاز را به دست بیاوریم. بازی راحتی نبود و شروع بازی تحت تاثیر زمین ناهموار اینجا (اراک) بود و دو سه موقعیت به حریف دادیم اما رفته رفته روند کارمان خیلی بهتر شد و توانستیم توپ را به جریان بیاندازیم و باهم بیشتر همکاری کنیم و بیشتر پاس بدهیم و روی همین همکاری و کار ترکیبی توانستیم به گل برسیم.

وی افزود: نیمه دوم موقعیتی به حریف ندادیم و خیلی خوب بازی را کنترل کردیم و ضد حمله زدیم و بازی هوشمندانه ای را ارائه کردیم. تمرکز زیادی داشتند، در این بازی و از جان مایه گذاشتند تا این بازی را ببرند. از تک تک آنها و هواداران تشکر می‌کنیم به خاطر این غیرت و شرفی که در زمین گذاشتند، درود می‌فرستیم و امیدواریم در نهایت این روند را ادامه دهیم. کار امسال سخت‌تر از فصول گذشته است و امیدواریم دل هواداران را شاد کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد پیروزی خارج از خانه مقابل سپاهان اظهار داشت: این بازی یک مسابقه فنی بود به خاطر اینکه بازیکنان دو تیم بازیکنان فنی هستند و حیف بود که این بازی روی چمن و ورزشگاه خوب و مجهز برگزار نشد. این بازی ورزشگاه مناسبی برای میزبانی از این بازی نبود روی این زمین بازی می‌رود در اتفاقات و ایستگاهی و سطح کیفی بازی پایین می‌آید. اما بعضا مجبوریم تن به رای‌هایی بدهیم که واقعا عجیب و غریب است و درست است بازی را بردیم اما این رای برای فوتبال ما عجیب و غریب بود و درست نبود. دو تیم ورزشگاه مجهز دارند و باید از میزبانی استفاده کنند اما... این رای به نفع سایر تیمهاست و بازهم می‌گویم رای که داده می‌شود باید منافع تمام باشگاه‌ها در نظر گرفته شود.

 

یحیی راجع به تیم سپاهان عنوان کرد: در حیطه و اختیارات من نیست که درباره تیمی صحبت کنم چون آنها تیم قابل احترامی برای ما هستند و به عنوان یک رقیب برای ما قابل احترام هستند و این هیجانات فوتبال است که گاهی اوقات اتفاقاتی مثل درگیری در فوتبال رخ می‌دهد اما به هر حال این طبیعت فوتبال و این ورزش است. من برای تک تک اعضای تیم سپاهان و هوادارانشان احترام زیادی قائلم و در ادامه برایشان آرزوی موفقیت دارم.

تگ های مرتبط

ارسال نظر