مهدی تارتار می‌گوید که باتوجه به تغییرات زیاد در تیم ذوب آهن، این تیم برای کسب نتیجه به زمان نیاز دارد.

سایت شماره یک:

به گزارش ورزش سه، مهدی تارتار که با ذوب آهن از شش بازی در لیگ برتر تنها دو امتیاز کسب کرده بود، در هفته دوازدهم موفق شد با یک گل تراکتور را شکست دهد و به شرایط خود در جدول رده‌بندی بهبود ببخشد.

مهدی تارتار در گفتگویی در خصوص نتایج قابل قبول این تیم در بازی های خارج از خانه گفت: اینکه ما بیرون نتیجه می‌گیریم برای ما حسن است. وقتی یک تیم می‌تواند بیرون تیم ها را شکست بدهد و مساوی بگیرد می‌تواند مشکلاتش را در خانه هم حل کند. اگر شما بیرون به همه ببازی یعنی تیم ضعیفی هستی.

او همچنین درباره نتایجی که ذوب آهن در در بازی های خانگی کسب کرده است، توضیح داد: در اصفهان اتفاقاتی رخ داد که شامل اتفاقات فوتبالی هم بود و اینطور نبود که فقط بخواهیم با داوری بهانه بیاوریم؛ مثل گل هایی که دریافت می‌کنی و اشتباهاتی که هم از طرف بازیکن و هم از طرف کادرفنی به وجود می‌آید. ممکن است ما هم در چیدمان و تغییراتی که ایجاد می‌دهیم اشتباه کنیم و همه این مسائل به این دلیل است که تیم ما تغییرات گسترده ای داشته است و ۸۰-۹۰ درصد تیم ما تغییر کرده است. لازمه حل این مشکلات گذر زمان است. در هفته های اول هم که ما نتایج خوبی به دست آوردیم گفتم که هواداران صبور باشند‌ و امسال کار سختی را داریم. در دو سال گذشته ذوب آهن شرایط بدی را تجربه کرده و باید شخصیت به تیم برگردد.

تارتار با تایید این مساله که فشارهایی از طرف هواداران روی او و تیمش وارد می‌شود، بیان کرد: اگر بخواهم بگویم همه چیز خوب است بیهود گفته‌ام اما من بعنوان یک مربی با تجربه بعد از سالها کار کردن در لیگ برتر و لیگ یک می‌دانم که نباید کاری به این مسائل داشته باشم و همه مشکلات با گرفتن نتیجه حل می‌شود.

سرمربی ذوب آهن با اشاره به مشکلاتی که در گذشته در تیم های مختلف داشته است ادامه داد: من تجربه این مساله را در داماش گیلان داشته‌ام و حتی بدتر از این شرایط را تجربه کردم. هوادارانی که اوایل کار من در رشت همه یک‌صدا خواهان اخراج من بودند در پایان فصل ایستاده ما را تشویق می‌کردند و تیم ما هفتم شد و در تاریخ رشت این رتبه بی سابقه بوده است. تیم پول نداشت و مدام اعتصاب بود اما پایان خوبی را داشتیم. در مسجدسلیمان وقتی من وارد شهر شدم لیدرهایی داشتند که اتفاقا خیلی هم با معرفت هستند، اوایل گفتند آقای تارتار اگر اینجا نتیجه نگیری بلایی که سر پدر خانمت آوردیم سر تو هم می‌آوریم. من فقط سکوت کردم و کارم را انجام دادم و آن سال هم ما سال خوبی را در مسجدسلیمان تجربه کردیم.

تارتار در پایان گفت: امسال هم در اصفهان کار کردن ساده نیست. سال های گذشته اکثر مربی ها در این تیم دچار مشکل شده‌اند؛ حتی سالی که آقای قلعه‌نویی تیم را دوم کرد در نیم فصل اول نتایج بد بود و حتی سالی که آقای گل‌محمدی سهمیه گرفت و در جام حذفی قهرمان شد در نیم فصل اول چالش های زیادی داشت. کار کردن در اصفهان سخت است اما ما تجربه داریم و نگرانی نداریم. به هواداران هم حق می‌دهیم؛ آنها از مهدی تارتار و کادر او انتظار دارند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر