بارسلونا قصد دارد به هر طریقی که شده همین زمستان با عثمان دمبله قطع همکاری کند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد پنج ساله عثمان دمبله با باشگاه بارسلونا در پایان فصل جاری به اتمام می رسد و علیرغم شایعات فراوان در یک سال اخیر، هنوز توافقی برای تمدید قرارداد صورت نگرفته است. مدیر برنامه عثمان دمبله بعدازظهر چهارشنبه با سران باشگاه بارسلونا برای ادامه مذاکرات در مسیر تمدید قرارداد این ستاره فرانسوی دیدار کرد، اما این جلسه بدون توافق و حتی حل مشکلات کلی بین طرفین به پایان رسید.

دمبله برای تمدید قرارداد، 40 میلیون یورو(ناخالص) دستمزد در سال می خواهد که با پاسخ منفی سران بارسا مواجه شد. اوحالا طبق قانون می تواند از ژانویه با باشگاه های مدنظر خود وارد مذاکره شود. روز گذشته برخی منابع از تلاش پی اس جی برای جذب دمبله خبر دادند و منابعی دیگر از توافق اولیه دمبله با یوونتوس نوشتند.

 

بارسا برای ثبت نام فران تورس در فهرست خود در نیم فصل دوم به دمبله وابسته است. او یا باید با کسر دستمزد تمدید کند یا همین زمستان به باشگاهی دیگر برود. کسر دستمزد که منتفی شده و طبق ادعای اسپورت، باشگاه به دمبله گفته است، می تواند قراردادش را فسخ کند تا به عنوان بازیکن آزاد همین ژانویه راهی تیمی دیگر شود اما به نظر نمی رسد دمبله حاضر به جدایی در زمستان حتی به عنوان بازیکن آزاد باشد.

شرایط فعلی دمبله به سود هیچکدام از طرفین نیست و باید دید در روزهای پیش رو، به چه راهکاری دست خواهند یافت.

تگ های مرتبط

ارسال نظر