یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است که این تیم روحیه‌اش برای حضور در کورس قهرمان لیگ برتر را از دست نداده است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول ممکن است در زمان آغاز بازی این هفته برابر چلسی 11 امتیاز از منچسترسیتی صدرنشین عقب باشد.

سیتی روز شنبه به مصاف آرسنال خواهد رفت و لیورپول روز یکشنبه در حالی در استمفورد بریج مهمان چلسی خواهد بود که هفته گذشته با یک گل برابر لسترسیتی شکست خورد تا فاصله‌اش با صدر جدول بیشتر شود.

هنوز بازی‌های زیادی تا پایان فصل باقی مانده اما سطح بازی  و استانداردهای سیتی به قدری بالاست که بسیاری باور دارند لیورپول قادر به رقابت با این تیم نیست و کار قهرمانی شاگردان پپ گواردیولا به پایان رسیده است.

لیورپول که حالا سه بازیکن جدید دیگر دارد که به کرونا مبتلا شده‌اند، با بحران انتخاب ترکیب اصلی در بازی برابر چلسی هم روبروست اما کلوپ معتقد است که بازیکنان تیمش هنوز قدرت کافی برای رقابت را دارند.

 

این مربی آلمانی گفت:« ما از لحاظ روحی در شرایط بدی قرار نداریم. این چیزی است که به آن عادت کردیم. اگر دو سال پیش که ما در صدر بودیم این سوالات را مطرح می‌کردید، حتما پس از آن می‎گفتید که سیتی قادر به انجام کارهایی باورنکردنی است.»

کلوپ با اشاره به رقابت نزدیک دو تیم اظهار داشت:« وقتی سیتی در سال 2019 قهرمان شد هردوی ما در 15 بازی پایانی به پیروزی رسیدیم. بنابراین این مشکل روانی نیست و به موقعیتی که در آن هستیم برمی‌گردد. ما می‌خواهیم این رقابت را حفظ کنیم. می‌توان سیتی را در این کورس شکست داد اما برای این کار باید عالی ظاهر شویم. اگر بدون نقص نباشیم، تنها باید آرزو کنیم که سیتی هم بدون نقص نباشد و این اقدامی منفعلانه است که من علاقه‌ای به آن ندارم.»

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر