یوونتوس تنها به یک شرط اجازه جدایی مائورو ایکاردی را صادر خواهد کرد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، آلوارو موراتا این فصل عملکرد چندان بدی در ترکیب یوونتوس نداشته اما با این حال نتوانسته مکس آلگری را متقاعد کند. همین موضوع باعث شده بود که بسیاری به جدایی احتمالی او از یووه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی اشاره کنند و این باشگاه نیز به دنبال جذب جانشینی برای او باشد.

هفته گذشته صحبت‌هایی مبنی بر علاقه ژاوی به جذب این بازیکن و آغاز مذاکرات بارسا با یووه و اتلتیکو مادرید به گوش رسید و به نظر می رسد موراتا با بارسا برای امضای قراردادی 18 ماهه به توافق رسیده و این یعنی در صورت توافق باشگاه‌ها با یکدیگر، این انتقال رسمی خواهد شد.

 

هرچند موراتا با بارسا به توافق رسیده ولی کار انتقال او به سادگی میسر نخواهد شد چرا که او تحت قرارداد با اتلتیکو است و به شکل قرضی برای یوونتوس بازی می کند. در قرارداد او بند خرید دائمی 40 میلیون یورویی نیز وجود دارد و یووه تابستان امسال 10 میلیون یورو نیز برای تمدید انتقال قرضی او به باشگاه اسپانیایی پرداخت کرد.

از سوی دیگر یوونتوس نیز هنوز با شوک جدایی کریستیانو رونالدو کنار نیامده و مهاجمان این تیم در فصل جاری عملکرد چندان رضایت بخش ارائه نداده اند. مکس آلگری از مدیران بیانکونری درخواست جذب حداقل یک مهاجم جدید در فصل زمستان را داشته و در هفته های اخیر نام مائورو ایکاردی، هشتمین گلزن برتر تاریخ اینتر و البته بازیکن نیمکت نشین این روزهای پاری سن ژرمن بیشتر از دیگران مطرح شده است.

طبق ادعای توتو اسپورت، یوونتوس تنها در صورتی راضی به واگذاری موراتا به بارسا خواهد شد که بتواند ایکاردی را در انتقالات زمستانی به خدمت بگیرد. یووه ابتدا قصد دارد از جذب یک مهاجم شماره 9 بزرگ اطمینان حاصل کند و سپس اجازه جدایی موراتا را صادر خواهد کرد.

یووه تمایلی برای پرداخت بند خرید قطعی موراتا ندارد و این بازیکن در پایان فصل باید به اتلتیکو بازگردد اما سران باشگاه تورینی مشتاقند تا همین زمستان ایکاردی را جذب کرده و با موراتا قطع همکاری کنند. در واقع ستاره آرژانتینی اکنون کلید انتقال موراتا به بارسلوناست. او فصل جاری 5 گل به ثمر رسانده و بازگشت به فوتبال ایتالیا را قدمی مثبت در فوتبال خود می داند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر