زلاتان ابراهیموویچ، رافائل لیائو، آنته ربیچ و داوید کالابریا به تمرینات میلان بازگشتند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه "، میلان ادامه فصل رقابت های سری آ را پس از تعطیلات کریسمس با میزبانی از رم ژوزه مورینیو در 6 ژانویه از سر خواهند گرفت.

استفانو پیولی در هفته های پایانی سال 2021 با مجموعه ای از مشکلات مصدومیت دست و پنجه نرم می کرد و سال جدید با نوید امیدوارکننده تری آغاز شده است.

با این حال زلاتان ابراهیموویچ، رافائل لیائو و داوید کالابریا همگی روز گذشته به تمرینات گروهی این تیم بازگشتند، در حالی که حتی آنته ربیچ بخشی در جلسه تمرینی دیروز بعد از ظهر نیز آماده بازگشت به میادین نشان داد؛ اتفاقی که یک خبر بسیار خوب و ‌امیدوارکننده برای استفانو پیولی و تیمش محسوب می شوند که به نظر می رسد قصد دارند تا پایان فصل برای کسب عنوان قهرمانی بجنگند.

 

میلان در حالی در 6 ژانویه رو در روی رم‌قرار خواهد گرفت که روز گذشته از اردوی تیم رقیب خبر رسید که دو بازیکن تیم ژوزه مورینیو به کرونا مبتلا شده اند و حتی ممکن است طی روزهای آینده موارد مثبت دیگری هم در جالووروسی مشاهده شود؛ موضوعی که کار را برای رم در آستانه این جدال حساس دشوار کرده اما قطعا با این ‌وجود نیز میلان کار آسانی برای پیروزی و‌ کسب سه امتیاز برابر تیم ژوزه مورینیو پیش رو نخواهد داشت.

تگ های مرتبط

ارسال نظر