مدیرعامل باشگاه پیکان توضیحاتی را درباره موضوع شکایت این باشگاه از صنعت نفت آبادان ارائه کرد.

سایت شماره یک:

اکبر محمدی در گفت و گو  با خبرنگار "ورزش سه" در پاسخ به اظهارات روز گذشته مسعود رضاییان معاون ورزشی باشگاه صنعت نفت درباره شکایت از حسین ساکی عنوان کرذ:اولا من آقای رضاییان را یکی از مدیران ارزشمند و قابل احترام فوتبال کشور می دانم ، با این وجود احتمالا سوء تفاهمات و اطلاعات نادرستی به ایشان منتقل شده که برخی اظهارات را در خصوص پرونده اخیر مطرح کردند.

اکبر محمدی اضافه کرد:بر خلاف گفته آقای رضاییان بنده در تیم ملی جوانان آقای پیروانی حضور نداشتم و پیش از ایشان سرمربی تیم ملی جوانان بودم که در آن مقطع هم حسین ساکی در این رده سنی نبود. زمانی هم که مسئولیت مدیریت فنی تیم ملی امید بر عهده من بود و در مسابقات تایلند حضور پیدا کردیم ساکی یکی از بازیکنان این تیم بود که از زمان مرحوم آقای کرانچار تا زمان حضور حمید استیلی به عنوان سرمربی در تیم امید بازی می کرد و من دخالتی در رجیستر یا بررسی مدارک ایشان نداشتم ، مسئله ای که وظیفه افراد مشخص و معین دیگری در این حوزه بود.

مدیرعامل پیکان اضافه کرد:برخلاف فرموده آقای رضاییان تفکیک موضوعات و تقسیم کار موجب جلوگیری از تداخل امور و از بین رفتن تمرکز مدیران و مسئولان باشگاهها می شود. ساکی بازیکن بسیار خوب و شایسته ای است اما من مسائل را شخصی نگاه نمی کنم . مسئله مطرح شده در مورد ایشان از جانب تیم حقوقی باشگاه پیکان عنوان شد و مستنداتی در این خصوص ارائه دادند که من هم در جایگاه حقوقی خودم به عنوان مدیرعامل موظف به دفاع از منافع باشگاه  و پیگیری موضوع هستم. طبیعتا این موضوع از طریق قانونی مطرح شده، در مراجع قضایی فدراسیون مورد پیگیری قرار می گیرد و خواسته ما یا هر باشگاه دیگری هم چیزی فراتر از قانون نبوده و نیست و تابع قانون هستیم. مسئله خاصی نیست که تمرکز ما را بگیرد یا تداخلی با مدیریت باشگاه داشته باشد و روال متعارفی است که در همه جای دنیا وجود دارد. موضوع خارج از روالی که تمرکز مدیران را می گیرد این است که شکواییه یا دفاعیه را در صفحات رسانه ها دنبال کنیم و بخواهیم با مصاحبه به دادرسی پرونده مشغول شویم. خواهان و خوانده ، موضوع خواسته و محل یا مرجع رسیدگی و دادرسی مشخص است و نیازی به کشاندن مباحث به رسانه ها وجود ندارد.

محمدی در پایان گفت:پیکان با پیروزی های خارج از خانه مقابل سپاهان و تراکتور و بازی های با کیفیتی که ارائه داده شایستگی خودش را نشان داده اما به این معنی نیست که از حق قانونی خودش عبور کند یا اینکه در هر پرونده ای خواستار اجرای قانون و برخورد با تخلف نباشد. اگر رسیدگی به تخلفات به فراموشی سپرده شود در سوی دیگر انجام تخلفات به روال مبدل خواهد شد. در خصوص سابقه بنده هم با لطفی که جناب رضاییان داشته اند مایه افتخار است که تخصص و سوابق من در حوزه استعدادیابی مورد تمجید ایشان قرار گرفته با این وجود و با توجه به اینکه در فدراسیون فوتبال مدیریت در این حوزه را نیز تجربه کرده و تحصیلات مرتبط با این بخش را نیز داشته ام مدیریت یک باشگاه لیگ برتری را نیز در دومین فصل بر عهده دارم و بر همین اساس مسائل را شخصی نگاه نمی کنم بلکه خودم را موظف و مقید به انجام وظایف و مسئولیت های سازمانی می دانم.

تگ های مرتبط

ارسال نظر