به نظر می رسد که باید انتقال لورنزو اینسینیه به باشگاه تورنتو در لیگ آمریکا را قطعی دانست.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر منابع ایتالیایی گزارش‌های مختلفی را در مورد آینده لورنزو اینسینیه منتشر کردند. اخیرا مایکل سینگ، نویسنده وب سایت رسمی لیگ آمریکا، که اتفاقا خبرنگار کاملا معتبری نیز محسوب می‌شود مدعی شد که لورنزو اینسینیه با باشگاه تورنتو به توافق کامل دست یافته و به این تیم ملحق خواهد شد.

قرارداد لورنزو اینسینیه با ناپولی در پایان فصل به اتمام خواهد رسید و حالا با توجه به ادعای این خبرنگار به نظر می‌رسد که دیگر هیچ شانسی برای تمدید او با ناپولی وجود نخواهد داشت. به این ترتیب گفته شد که کاپیتان حال حاضر باشگاه ناپولی از این تیم جدا خواهد شد و قرار است در سن 31 سالگی چالش جدید خود را در فوتبال آمریکا تجربه کند.

در همین راستا اکنون گاتزتا دلو اسپورت نیز گزارشی در این رابطه منتشر کرده و مدعی شده که تصمیم لورنزو اینسینیه برای انتقال به تورنتو قطعی است و به نظر می رسد که طی روزهای آینده قرارداد پنج ساله این بازیکن با تورنتو به امضا خواهد رسید. همچنین اینسینیه سالانه 11 میلیون یورو‌ حقوق به علاوه 4.5 میلیون یورو پاداش در باشگاه جدید خود دریافت خواهد کرد و امکانات ویژه ای  برای خود و خانواده اش در نظر گرفته خواهد شد. در واقع تورنتو متعهد شده که امکاناتی نظیر یک ویلا، مدرسه برای فرزندانش، معلم خصوصی انگلیسی و یک اتومبیل لوکس را در اختیار ستاره ایتالیایی قرار دهد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر