عیسی آل کثیر بعد از دو هفته بار دیگر در نقش گلزن برای پرسپولیس ظاهر شد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم جنوبی پرسپولیس که بعد از آخرین گل خود برابر پیکان، در جدال مقابل ذوب آهن و سپاهان نتوانسته بود قفل دروازه رقبا را باز کند، مقابل تراکتور بهترین استفاده را از پاس مهدی ترابی برد.

آل کثیر که در این بازی نیز با اعتماد ویژه یحیی گل محمدی در خط حمله سرخپوشان حاضر شده بود، در دقیقه دهم بازی روی پاس در عمق مهدی ترابی که او را در مسیر دروازه حریف و محمدرضا اخباری قرار داده بود، با ضربه‌ تمام کننده‌اش گل اول بازی را به ثمر رساند.

مهاجم جنوبی پرسپولیس که بعد از گلزنی مقابل پیکان و بعد از آن درخشش برابر ویستاتوربین در جام حذفی، برابر دو حریف اصفهانی ناکام مانده بود، فشار زیادی را متحمل شده بود اما به خوبی توانست از آن خارج شده و برابر تراکتور گلزن تیمش تیمش لقب گرفت. هرچند این گل خیلی زود توسط پیمان بابایی پاسخ داده شد تا نتیجه بار دیگر با تساوی دنبال شود.

بوسیدن لوگوی پرسپولیس آخرین ورژن شادی گل عیسی آل کثیر برابر لنز دوربین‌ها بود که به این شکل توسط امیرحسین خیرخواه عکاس ورزش سه نیز شکار شده است.

 

آل کثیر بعد از گلزنی برابر تراکتور نه مشتی گره کرد و نه چشمانش را گرد و کوچک کرد و اینبار شادی گل خود را به چرخاندن انگشتان دست دور گوش‌هایش اختصاص داد و البته خیلی زود در حلقه شادی هم‌تیمی‌هایش و خصوصا مهدی ترابی که این پاس طلایی را نصیبش کرده بود قرار گرفت.

محمدرضا اخباری در بازگشت دوباره به دروازه تراکتور بعد از پشت سر گذاشتن دوره مصدومیتش، خیلی زود دروازه‌اش را مقابل مهاجم گلزن پرسپولیس باز شده دید. او البته نسبت به حرکت قبل از گل معترض بود اما حیدری چنین اعتقادی نداشت و در سوت خود به نشان درستی گل دمید.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر