بارسلونا | تیم فوتبال بارسلونا | دمبله و بارسلونا |

عثمان دمبله که از شرایط اقتصادی بد بارسا باخبر است، با رد پیشنهاد تمدید، اطلاع داده است که تنها در صورت افزایش رقم دستمزد، ماندنی خواهد بود.

سایت شماره یک:

در هفته های اخیر شایعات زیادی در مورد آینده دمبله شنیده شده است. در مقطعی گفته شد او با تمدید موافقت کرده ولی با پایان سال 2021 او روی موضع خود ماند و حاضر به تمدید نشد تا اکنون به لحاظ قانونی مشکلی برای مذاکره با باشگاه های دیگر نداشته باشد.

دو روز پیش متئو آله‌مانی مدیر بخش فوتبال بارسلونا رسما گفت که در صورت عدم تمدید دمبله، بر علیه او اقداماتی را انجام خواهند داد که می تواند تبعید به سکوها یا تیم دوم باشد.

او تاکید کرد که هیچ ملاقاتی با مدیر برنامه های دمبله پیش بینی نشده و اینکه ستاره فرانسوی باید تصمیم نهایی اش را بگیرد.

امروز دیاریو اسپورت ادعا کرد که موسی سیسوکو مدیر برنامه های دمبله به بارسلونا اطلاع داده است که آخرین پیشنهاد ارائه شده مقبول نبوده و بارسا اگر قصد تمدید دارد، باید رقم دستمزد را بالاتر ببرد. او انتظار دارد بارسا همان تلاشی که برای جذب فران تورس به خرج داد را در مورد تمدید دمبله نیز تکرار کند.

دمبله و ایجنتش هیچ عجله ای برای تمدید ندارند چرا که می دانند توپ در زمین بارسلوناست. دمبله آزاد است بدون مشکل با پی اس جی و دیگر باشگاه های خواهانش مذاکره کند و بارسا هم اینجا موضع کاملا تضعیف شده ای دارد. تا به امروز همه چیز حکایت از این دارد که دمبله فصل بعد دیگر بازیکن بارسا نخواهد بود.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر