مدیر بخش فوتبال بارسلونا رسما اعلام کرد که در صورت خودداری عثمان دمبله از تمدید، اقداماتی را علیه او انجام خواهند داد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، از زمان انتقال عثمان دمبله به بارسلونا در تابستان 2017، او نتوانسته انتظارات را برآورده کند و دائماً با مصدومیت های پیاپی دست و پنجه نرم کرده است؛ موضوعی که در چند وقت اخیر شایعات زیادی را در مورد جدایی این بازیکن به وجود آورد اما نهایتا بعد از انتخاب ژاوی به عنوان سرمربی جدید بارسلونا او تأکید کرد که خواهان ماندن دمبله در این تیم است.

در هفته های اخیر شایعات زیادی در مورد آینده دمبله شنیده شده است. در مقطعی گفته شد او با تمدید موافقت کرده ولی با پایان سال 2021 او روی موضع خود ماند و حاضر به تمدید نشد تا اکنون به لحاظ قانونی مشکلی برای مذاکره با باشگاه های دیگر نداشته باشد.

 

گفته می شد امروز قرار است ملاقاتی تعیین کننده بین سران بارسا و مدیر برنامه های دمبله برگزار شود ولی متئو آله‌مانی مدیر بخش فوتبال بارسا در حاشیه مراسم معارفه فران تورس گفت:« خیر، هیچ جلسه ای با مدیر برنامه های دمبله پیش بینی نشده است و از وقت تلف کردن هم خوش‌مان نمی آید. اولین تماس ها برای تمدید دمبله مربوط به 5 ماه پیش است ولی اتفاق خاصی در مورد تمدید او رخ نداد.

دمبله به خوبی موضع باشگاه را می داند. او پیشنهاد تمدید دارد و تنها چیزی که می توانم بگویم این است که همه چیز در دستان خودش است. هر چیزی نیاز است می داند و در نهایت باید تصمیم بگیرد. منتظر پاسخ نهایی دمبله هستیم و باید بگویم که ما نیز از حالا می توانیم جرایم و اقداماتی را در مورد او در نظر  بگیریم.»

طبق ادعای آاس، این اقدامات می توانند فروش در همین زمستان یا تبعید به سکوها باشد هرچند که ژاوی اخیرا گفته بود تنبیه دمبله برای اعتبار و وجهه بارسلونا خوب نخواهد بود.

تگ های مرتبط

ارسال نظر