زیدان | رئال مادرید | تهدید در رئال |

گرگوری دوپونت، بدنساز سابق رئال مادرید در مورد دوران دشوار حضور در این باشگاه صحبت کرده است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، گرگوری دوپونت مربی بدنساز باشگاه رئال مادرید تحت هدایت زین الدین زیدان بین سال های 2019 تا 2021 بود و در آن مقطع بسیاری از مطبوعات مدعی شدند عملکرد ضعیف این سرمربی نقش فراوانی در مصدومیت های متوالی بازیکنان رئال مادرید و نتایج این تیم ایفا می کند. اما حالا گرگوری دوپونت در مصاحبه ای مدعی شد روزهای دشواری را در رئال مادرید تجربه کرده و حتی مورد تهدید نیز قرار گرفته است.

گرگوری دوپونت گفت: "در دوران حضور در رئال مادرید حتی تهدید هم شدم. اگر اطلاعات لازم را به رسانه ها نمی دادم، آنها مطالبی در مورد من مخابره می کردند. تنها راه نجات جواب ندادن بود، اما به هر حال آنها هر چه می خواستند می نوشتند. در یک مقطع زمانی که تعداد مصدومات رئال مادرید زیاد شد، همه چیز تقصیر من افتاد.

امروزه برخی از روزنامه نگاران هر چیزی که خودشان بخواهند را می نویسند. البته این شرایط در مادرید واقعا اغراق آمیز است، زیرا روزنامه نگاران مواردی را می نویسند که کاملا نادرست است و در مقابل آنها کار زیادی هم نمی توان انجام داد. به عنوان مثال من در تمرینات به یک بازیکن موضوعی را می گفتم و همان صحبت خیلی زود در مطبوعات به چاپ می رسید. به یک بازیکن می گفتم بهتر است روی روند پیشرفت سرعت تو کار کنیم و فردای آن روز همان خبر چاپ می شد که این واقعا ناراحت کننده بود."

 

 

 

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر