قیمت دلار| قیمت دلار در بازار

دلار با نرخ ۲۷ هزار و ۹۲۰ تومان خرید و فروش می‌شود.

سایت شماره یک:

دلار که روز پنجشنبه هفته گذشته معاملات را  با قیمت ٢٧ هزار و ۸۶۰ تومان به پایان رساند، صبح امروز را با نرخ ٢٧ هزار و ۹۰۰ تومان آغاز کرد و تا این لحظه نیز در همین محدوده خرید و فروش می‌شود.

کانون صرافان نیز دلار را ٢۵ هزار و ۲۰۷ تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۴۸۶ تومان برای فروش قیمت‌گذاری کرده است. این کانون در روز پنجشنبه هفته گذشته، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ۱۸۷ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ۴۵۴ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز افزایشی اندکی را ثبت کرده است.

همچنین یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۵۵۰ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۸۷۳ تومان برای فروش ثبت شده است که به نسبت نرخ روز معاملاتی گذشته یورو که در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۵۰۶ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۸۳۶ تومان برای فروش قیمت خورده بود که در معاملات امروز افزایش قیمتی در حدود ۵۰ تومان را نشان می‌دهد.

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ۳۴۸ تومان برای فروش و ٢۵هزار و ۹۶ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز معاملاتی گذشته دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ۳۷۵ تومان برای فروش و ۲۵ هزار و ۱۲۳ تومان برای خرید قیمت خورده بود که کاهش اندکی را نشان می‌دهد.

یورو نیز در این صرافی، ۲۸هزار و ۷۹۳ تومان برای فروش و ٢٨ هزار و ۶۵۰ تومان برای خرید قیمت خورده است؛ این در حالی است که در روز پنجشنبه هفته گذشته با نرخ  ۲۸ هزار و ۷۳۳ برای فروش و ۲۸ هزار و ۴۴۷ برای خرید بود؛ که امروز افزایش قیمت ۲۰۰ تومانی  را نشان می‌دهد.

این در حالی است که در گزارش واشنگتن فری‌بیکن، رسانه سیاسی محافظه‌کار آمریکایی درباره مذاکرات وین مسئله پیشنهاد بایدن برای حذف بین ۸۰ تا ۱۸۰ هزار نیروی سپاه پاسداران و تحریم ۲۰ هزار نیروی سپاه قدس مطرح است که می‌تواند به معنای پایان سیاست تاخیر واشنگتن و از سر گیری نشست‌های مذاکرات باشد.

همچنین حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جوزپ بورل طی گفتگویی در دوم اردیبهشت، پس از حدود یک ماه و نیم از گفت‌وگوی قبلی در تماسی تلفنی درباره مذاکرات وین برای رفع تحریم‌های آمریکا علیه ایران به رایزنی پرداختند. در نتیجه این مکالمه مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا طولانی شدن روند مذاکرات را سازنده ندانست و پیشنهاد کرد گفت‌وگوها مجددا میان نماینده اتحادیه اروپا و مذاکره‌کننده ارشد ایران از نزدیک پیگیری شود.

در مجموع باتوجه به افزایش امیدواری‌ها از حصول نتیجه در توافقات وین و از سر گیری نشست‌های مذاکرات برجام و از سوی دیگر گشایش‌‌های منابع ارزی ایران در سایر کشورها و افزایش درامد نفتی ایران،  باید دید بازار به این تحولات چه واکنشی نشان خواهد داد؟/

تگ های مرتبط

ارسال نظر