سایت شماره یک:

 

 

بهترین خرید اقساطی رو قطعا با قسطاکارت تجربه میکنید. چرا؟

چون با اعتباری که از قسطا دریافت میکنید، میتونید هر کالایی رو از هر جا که دوست داشتید بخرید و برای انتخاب فروشگاه محدودیتی ندارید. چون قسطاکارت عضو شتابه و همه جا معتبره. پس خرید گوشی قسطی ، خرید موتور سیکلت اقساطی ، خرید لاستیک اقساطی و حتی پرداخت هزینه دندانپزشکی اقساطی از سراسر کشور با قسطاکارت، به راحتی امکان پذیر میباشد.

دریافت اعتبار تا سقف 20 میلیون تومان (کلیک کنید)

 

 

خرید گوشی اقساطی

گوشی موبایل یکی از ضروری ترین کالاهای این روزگار ماست. از بچه کوچک تا افراد مسن، همه به یک گوشی هوشمند احتیاج دارند تا بتوانند نیازهای روز مره شان را برطرف کنند. اما با افزایش قیمت گوشی شاید هرکسی قادر به خرید گوشی مورد علاقه خود نباشد.

لذا افراد به خرید اقساطی رو می آورند. برای خرید اقساطی از فروشگاه های سطح شهر باید ساعتها به دنبال مغازه ای باشید که هم فروش قسطی داشته باشد، هم شرایطش متناسب با شما باشد و هم گوشی مورد علاقه شما را داشته باشد که در اکثر مواقع چنین فروشگاهی پیدا نمیکنید و یک تجربه تلخ از خرید اقساطی خواهید داشت.

اما قسطا این مشکل را حل کرده است. شما میتوانید با اعتباری که از قسطا دریافت میکنید، از تمام فروشگاه اینترنتی و غیر اینترنتی بصورت نقدی خرید کنید. درست مثل کارت بانکی خودتان. وبعدا اقساط را به قسطا بازپرداخت میکنید. لذا خرید تلویزیون اقساطی ، لوازم خانگی اقساطی ، کولر گازی اقساطی و هر چیز دیگری با قسطا کارت امکان پذیر میباشد.

 2

برا خرید اقساطی گوشی باید چه مراحلی طی کنیم؟

قبل از هر چیزی باید به سایت قسطا مراجعه کنید و برای دریافت قسطا کارت اقدام کنید. با وارد کردن شماره مبایل و تایید کد پیامک شده، شما یک حساب کاربری در سایت قسطا میسازید.

سپس مبلغ درخواستی و مدت زمان بازدهی اقساط را تعیین میکنید و سایر مدارک مثل تصویر شناسنامه، کارت ملی، پرینت حساب و ... را بارگذاری. مدارک توسط کارشناسان قسطا بررسی میشود و نتیجه بعد از سه روز از طریق پیامک به شما اطلاع داده میشود. نهایتا بعد از یک هفته، میتوانید با تحویل مدارک، قسطا کارت خود را دریافت کنید.

این کارت دقیقا مانند سایر کارتهای بانکی شما میباشد. رمز اول و دوم برای آن تعریف میشود و میتوانید از هر فروشگاهی که دوست داشتید خرید کنید و بعدا هزینه را بصورت اقساطی به قسطا پرداخت کنید. بر خلاف سایر پلتفرم های خرید اقساطی، قسطا شما را محدود به چند فروشگاه خاص نمیکند.

برای محاسبه اقساط حتما به سایت قسطا مراجعه کنید.

مزایای خرید اقساطی گوشی با قسطاکارت

  • همانطور که گفته شد قسطا کارت همه جا معتبر میباشد و محدودیتی در انتتخاب فروشگاه ندارید.
  •  قسطاکارت در کمتر از یک هفته شارژ میشود و برای شما قابل استفاده میباشد.
  • برای دریافت قسطا کارت نیازی به ضامن ندارید
  • و همانطور که گفتیم قسطاکارت همه جا معتبر میباشد. لذا میتوانید بهترین فروشگاه را انتخاب کنید و یک خرید به صرفه از لحاظ قیمت و کیفیت داشته باشید

3

خرید موتور سیکلت اقساطی:

موتور سیکلت هم یکی از کالاهایی میباشد که با افزایش قیمت زیادی مواجه شده است لذا خرید اقساطی موتور سیکلیت میتواند گزینه جذابی برای شما باشد. همانطور که گفته شد با قسطاکارت میتوانید هزینه هر کالایی را بصورت اقساطی بپردازید.

فرض کنید مقداری پول پس انداز کرده اید و قصد خرید موتور سیکلت دارید. اما با افزایش قیمت موتور سیکلت مواجه میشوید و شاید با پولی که پس انداز کرده اید دیگر امکان خرید موتور سیکلت وجود نداشته باشد در این حالت هم قسطا به کمک شما می آید. شما میتوانید برای خرید موتور سیکلت از قسطا کارت استفاده کنید و بخشی از مبلغ را با قسطا کارت پرداخت کنید.

پس خرید موتور سیکلت اقساطی هم به راحتی با قسطا کارت میسر میباشد.

 

دندان پزشکی اقساطی

یکی از مهمترین ویژگی های قسطا کارت این میباشد که علاوه بررخرید کالا، امکان پرداخت اقساطی هزینه انواع خدمات مثل پرداخت هزینه دندان پزشکی اقساطی فراهم میباشد. و از آنجایی که قسطا کارت همه جا معتبر است، شما میتوانید از هر کلینیک و مرکز درمانی در هر شهری نسبت به پرداخت اقساطی انواع خدمات درمانی کنید.

خدماتی مثل دندان پزشکی و بخصوص خدمات زیبایی دندان مثل ارتودنسی، معمولا تحت پوشش بیمه ها نیستند و هزینه زیادی به همراه دارند اما با استفاده از قسطا کارت میتوانید هزینه هایی از این دست هم بصورت اقساطی پرداخت کنید

4

جمع بندی

در این مقاله نکاتی در مورد خریدگوشی اقساطی ، دندان پزشکی اقساطی و خرید موتور سیکلت اقساطی بیان شد. همچنین مراحل ثبت سفارش برای اعتبار 20 میلیون تومانی قسطا کارت را شرح دادیم.

برای اطلاع از شرایط و مبلغ اقساط همین الان به سایت www.ghesta.ir مراجعه کنید.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر