سایت شماره یک:

 

افرادی که در پی اخذ مجوز ارز دیجیتال خانگی هستند قبل از هر اقدامی بایستی به اطلاعات جامعی در این زمینه دست پیدا کنند و از میزان سود آن اطمینان حاصل نمایند. پس از این مراحل می­توانند برای گرفتن اخذ مجوز اقدام کنند. گرفتن مجوز نیز همانند بسیاری از کسب و کارها و فعالیت­ها نیاز به شرایط و طی نمودن یکسری مراحل دارد که در ادامه به شرح آن خواهیم پرداخت

در قدم اول ابتدا باید اقدام به ثبت شرکت حقوقی کنید.

اگر خود قصد انجام دارید بعد از ثبت نام با دریافت نام کاربری و رمز عبور، بایستی یکسری آیتم از جمله محل استخراج ارز دیجیتالی، نوع سرمایه گذاری و همچنین ظرفیت پردازش ماینرها را مشخص نمود.

سپس بایستی مشخصات عمومی خواسته شده را که شامل متراژ، قیمت، موقعیت زمین، هزینه تقریبی آب، برق و گاز در طول یکسال هست را نیز مشخص کرد

.

وارد نمودن مشخصات مربوط به دستگاه­ ها از دیگر سلسله مراتبی است که پس از ثبت نام بایستی انجام داد. در بخش مربوط به مشخصات ماینر می­توان مواردی مانند حقوق گمرگی ماینر، تعداد ماینر مورد نیاز و نام دستگاه را وارد نمود. پس از این که مراحل بالا به طور کامل انجام شد مجوز تاسیس بین 4 ساعت تا 4 روز طول می­کشد تا صادر گردد. متقاضیان فقط با ثبت شرکت می­توانند برای در خواست جواز تاسیس اقدام نمایند یعنی به نام چند شخص حقیقی و یا حقوقی صادر نمی­گردد. جواز تاسیس نوعی سند است که بر اساس پرسشنامه به متقاضی داده می­شود.

پس از اخذ جواز تاسیس، متقاضی تا حداکثر 12 ماه زمان نیاز دارد که شروع به فعالیت نماید و به اصطلاح مزرعه ماینینگ خود را تاسیس و راه اندازی کند. زمانی که واحد آماده کار شد و استانداردهای لازم به خصوص از نظر زیست محیطی رعایت گردید، نوبت به صدرو مجوز بهره برداری می­رسد. متقاضی در صورتی مجاز به استخراج رمز ارز است که دارای پروانه بهره برداری باشد. این پروانه در واقع سندی است که بر اساس یکسری دستورالعمل صادر می­گردد و در آن مواردی همچون ظرفیت و مکان ماینینگ، ذکر می­شود.

تاسیس مجوز استخراج رمزارز تولیدی

به اجازه فعالیت درزمینهٔ خدماتی، خریدوفروش، توزیع محصول، تولید محصول متناسب با فعالیت و عملکرد موردنیاز گفته پروانه کسب (جواز کسب) می شود. همه افراد با هر شغلی که دارند نیازمند به اجازه آن فعالیت می باشند اگر این فعالیت در قالبی کوچک همچون راه اندازی یک باب مغازه در زمینه های ارائه مهارتی خاص (مکانیکی، تعمیراتی، تولیدی، صنایع دستی و.) یا خریدوفروش محصول (سوپرمارکت، سوپر میوه، پوشاک، بنگاه های معاملاتی و…) باشند، نیازمند به دریافتی جواز کسب هست. درنهایت برای انجام فعالیتی تولیدی نظیر (کارگاه های تولیدی شیرینی، نان، مواد پلاستیکی، فلزی و…) در قالبی نه چندان بزرگ نیز نیازمند به دریافته جواز کسب تولیدی هستیم. البته ناگفته نماند برای راه اندازی کسب وکار مهارتی نیازمند به ارائه گواهی معتبر هستیم. بدین معنی که شخص باید برای اعتبار کار خود با دریافت مدرک معتبر از سازمان های مورد تائید وزارت خانه مانند فنی حرفه ای اقدام به عمل آورد.

واحد صنفی چیست؟

بنا به تعریف اداره امور صنفی، هر شخص حقیقی یا حقوقی در هرکدام از زمینه های تولید، خریدوفروش، توزیع و ارائه خدمات سرمایه گذاری به عمل آورد به عنوان یک واحد صنفی شناخته می شود. جالب است بدانید هر واحد صنفی ملزوم به دریافت جواز کسب زمینه فعالیت خود هست.

2

مزیت های دریافت جواز کسب تولیدی

_شخص دارای جواز کسب معتبر می تواند از تسهیلات و وام بانکی متناسب با نوع فعالیت خود درخواست به عمل آورد.

_با دارا بودن پروانه کسب تولیدی می توان درزمینهٔ دریافت بیمه و بیمه تکمیلی برای خود و سایر افراد مجموعه درخواست به عمل آورد.

_داشتن جواز کسب همانند شناسنامه ای کاری عمل می کند و همان طور که گفتیم اعتبار لازم برای بستن قرارداد با سایر بنیادها را فراهم می کند.

_کارگاه فعال با دارا بودن جواز کسب معتبر می تواند از منابع انرژی موردنیاز خود ازجمله آب، گاز، برق و تلفن با تعرفه مناسب و تعیین شده بهره مند گردد.

_لازم به ذکر است یکسری از فعالیت های تولیدی با دارا بودن جواز کسب می توانند سوخت موردنیاز فعالیت خود را با نرخ دولتی و بلامانع دریافت کنند.

مراحل ثبت علائم تجاری

توجه داشته باشید که اگر در زمینه فعالیت شما برندی مشابه اسم انتخابی شما هم باشد، نام شما رد خواهد شد. شما باید از قبل استعلام اسم درخواستی خود را بگیرید. اگر نمی توانید نام خوبی انتخاب کنید و یا استعلام کردن اسم برند کلافه تان کرده است و هربار نام پیشنهادی شما را رد می کند، اصلا نگران نباشید با در ثبت کسری به شما کمک میکنیم تا در کم ترین زمان نام برند خود را انتخاب کنید. همچنین می توانید از پیشنهادات ما در انتخاب ان نیز استفاده کنید.

3

اظهار نامه ثبت خود را تهیه کنید: این کار شاید بتوانید به صورت شخصی انجام دهید اما انجام آن توسط یک مجموعه کار بلد مانند ثبت کسری و با مهندسین حرفه ای بسیار مطئن تر خواهد بود.

در سایت  اداره مالکیت صنعتی ثبت نام کنید: با ثبت نام در این سایت باید یک فرن را پر کنید. این کار ساده ای است و می توانید به راحتی انجام اما در صورت تمایل مهندسین ثبت کسری نیز در کسری از دقیقه می توانند این کار را برایتان انجام دهند.

فراهم کردن مدارک مورد نیاز: این مدارک کاملا شخصی محسوب می شودو همه ان ها را دارید. باید ان ها را اماده داشته باشید. البته در برخی مواقع نیاز است یک سری جواز ها را نیز تهیه کنید.

در اداره ثبت تشکیل پرونده کنید: این تشکیل پرونده شاید کمی زمان بر باشد. چرا که باید برای تایید حساب کاربری خود برگه ای که اداره به شما می دهد را برای ثبت به دفاتر اسناد رسمی ببرید و ان را امضا کنید و سپس در سایت بارگذاری نمایید تا بتوانید نام کاربردی و رمز ورود دریافت کنید. به هر حال جز مراحل قانونی ان است که باید طی شود. می توانید این کار را به مجموعه های ثبت برند همانند: ثبت کسری نیز بسپارید. ما به راحتی پرونده شما را به صورت کاملا مطئن و قانونی تشکیل خواهیم داد. بررسی پرونده شما توسط سه کارشناس حدود 10 الی 30 روز زمان خواهد برد. اگر تمام مراحل را به صورت اصولی پیش برده باشید پیامک تایید را دریافت خواهید کرد.

پرداخت هزینه ها و ثبت در روزنامه های کثیر الانتشار: شما باید هزینه های لازم هر مرحله را در همان مرحله واریز کنید. در مرحله آخر باید ثبت برند خود را در روزنامه اعلام کنید و اگر تا یک ماه شکایتی از شخص ثالث دریافت نشود می توانید  به صورت حضوری به اداره مالکیت معنوری مراجعه کرده و با به همراه داشتن مدارک  گواهی 10 ساله ثبت برند خود را تحویل بگیرید. در صورتی که توسط مجموعه ما اقدام به ثبت برند کرده باشید، نیازی به مراجعه حضوری به اداره نخواهید داشت، چرا که تمامی مراحل توسط ثبت کسری انجام خواهد.

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر