قیمت خودرو | قیمت خودرو الان | قیمت خودرو دست دوم

قیمت خودرو، امروز، سه‌شنبه، 31 مرداد 1402، پس از دو روز کاهش نفس‌گیر، سرانجام آرام گرفت. در اغلب خودروهای بازار، ثبات قیمتی به چشم می‌خورد و آن تعداد از محصولاتی که تغییر نرخ دارند، از ابتدای روز افت و خیز بسیار ناچیزی تجربه کرده‌اند.

سایت شماره یک:

قیمت خودرو ارزان شده است. قیمت خودرو مدام در نوسان است. قیمت خودرو ممکن است دوباره ارزان شود. قیمت خودرو مدام بالا و پایین می رود. برای اطلاع بیشتراز قیمت خودرو این مطلب را بخوانید.

قیمت خودرو در اغلب محصولات امروز، 31 مرداد 1402، کم‌نوسان گزارش شد. طوری که هم افزایش و کاهش و هم ثبات قیمتی در محصولات بازار به چشم می‌خورد.

دلیل این نوسانات اندک را شاید بتوان استراحت بازار پس از دو روز افت چشم‌گیر دانست. طی دو روز گذشته، بازار شاهد افت یکپارچه قیمت خودروها بود و هر بازاری پس از چند روز حرکت، نیاز به اصلاح یا تثبیت دارد.

قیمت خودروهای داخلی

در بازار محصولات داخلی، قیمت خودروها در اغلب موارد ثابت بوده و در تعداد انگشت‌شماری، افت و خیز جزئی دارد.

کوئیک دنده‌ای S از ارزان‌ترین هاچ‌بک‌های تولیدی بازار به شمار می‌رود که نسبت به روز گذشته حدود یک میلیون تومان افزایش داشته و به قیمت 348 میلیون تومان معامله می‌شود.

سمند سورن پلاس بنزینی، یکی از محصولات نسبتاً جدید بازار به شمار می‌رود که با افت پنج میلیون تومانی، از معدود خودروهایی است که افت قیمتی دارد و به نرخ 570 میلیون تومان رسیده است.

پژو 207i دنده دستی از هاچ‌بک‌های گران قیمت تولید داخل محسوب می‌شود که با حدود چهار میلیون تومان افزایش، به نرخ 628 میلیون تومان معامله می‌شود.

دنا پلاس 6 دنده توربوشارژ یکی از قدرتمندترین محصولات داخلی به شمار می‌رود که همانند کوئیک، حدود یک میلیون تومان گران‌تر شده و به نرخ 748 میلیون تومان رسیده است.

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار محصولات مونتاژی نیز قیمت خودروهای اندکی تغییر داشته؛ اما درصد تغییر قیمت آن‌ها بیشتر از بازار داخلی است.

جک S5 نیوفیس از محبوب‌ترین کراس‌اوورهای بازار مونتاژی بوده که با افت 10 میلیون تومانی، از کانال یک میلیارد و 400 میلیونی فاصله گرفت و به نرخ یک میلیارد و 390 میلیون تومان رسید.

هایما S5 اتوماتیک 6 سرعته یکی از معدود کراس‌اوورهای مونتاژی ایران خودرو محسوب می‌شود که از آغاز روند معاملات، حدود 10 میلیون تومان ارزان‌تر از دیروز معامله می‌شود.

فردا T5 یکی از محصولات مونتاژی است که در یکی دو هفته اخیر هیچ تغییر قیمتی نداشت. اما از آغاز امروز 40 میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرده و به قیمت یک میلیارد و 520 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

فیدلیتی پرایم 5 نفره نیو، یکی از کراس‌اوورهای محبوب بهمن موتور بوده که از آغاز امروز، رکورددار افت قیمت در بازار خودروهای مونتاژی بود. این خودرو حدود 20 میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته است و به نرخ یک میلیارد و 570 میلیون تومان معامله می‌شود.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

باتوجه به اینکه تنها یک روز از روز کاری این هفته باقی مانده است، احتمال تغییرات چشم‌گیر از بازار خودرو اشتباه است. اما روز آینده نیز به احتمال قوی، قیمت خودروها در اغلب موارد با ثبات و یا با افت و خیزهای بسیار جزئی همراه باشد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر