کافه های لاکچری تهران با دکوراسیون متفاوت و منوی خوب و ویژه میزبان خوش سلیقه ها هستند.

سایت شماره یک:

 مکان های شیک و یا به اصطلاح لاکچری برای تمام مردم جذابیت خاصی دارد و همه از دیدن مکان های زیبا لذت میبرند.یکی از این مکان ها که با دیزاین خود باعث جذب افراد مختلف جامعه میشود کافه ها هستند.در  کافه های لاکچری تهران محیط بسیار خاصی دارد .بیشتر کافه های لاکچری تهران مشتریان خاص و همیشگی خود را دارند.در کافه های لاکچری تهران میتوانید از نوشیدینی های خاص و غذاهای ویزه میل کنید و قرارهای مهم کاری خود را در این کافه ها برگزار کنید.

در اینجا به اختصار می خواهیم چند نمونه از این کافه های لاکچری را برایتان معرفی کنیم .

معرفی خانه پنیر پرچک

کافه پرچک یا همان خانه پنیر پرچک جای متفاوتی است. اینجا همه چیز تم سفید دارد؛ از میز و صندلی‌ها تا دیوار و بشقاب‌ها. کافه پرچک همان‌طور که از اسمش پیداست به پنیرهای متنوع‌اش معروف است. اینجا انواع و اقسام چیزکیک‌ها را هم دارد. پیشنهاد می‌کنیم بشقاب پنیر پرچک را حتما امتحان کنید تا طعم‌های جدید پنیرهای متنوع به دیدارتان رنگ و بوی دیگری بدهد.

کافه های لاکچری تهران

اگر نوشیدنی گرم سفارش می‌دهید، حتما چیزکیک‌های کافه را هم امتحان کنید که حسابی باکیفیت‌اند. کافه پرچک صبح‌ها و شب‌ها حسابی شلوغ می‌شود. احتمالا اگر شب به کافه بروید، چند دقیقه‌ای برای خالی شدن جا معطل می‌شوید. صبحانه‌های خانه پنیر پرچک هم خیلی معروف اند. پس می‌توانید قرارتان را برای صبح هم تنظیم کنید.

کافه های لاکچری تهران

معرفی کافه رستوران ری را

اغلب ما بدنبال جاهای دیدنی هستیم که یادآور خاطرات خوب گذشته  باشد و در این میان کافه ری را جز همان جاهای دیدنی است که تمام خاطرات گذشته ی خود را با دیزاین زیبایش برای ما زنده می کند.

کافه های لاکچری تهران

 کافه رستوران ری را انتخاب مناسبی برای شما است. ری را خانه‌ای قدیمی بوده که بازسازی شده است. این کار به قدری خوب انجام گرفته که به مهندسانش جایزه هم داده‌اند.نشستن کنار پنجره و تماشای حیاط قدیمی خانه، حس آرامش‌بخشی دارد. مدیر کافه گفته مشتریانش بیشتر لازانیا و چای سفارش می‌دهند. کافه ری را جزء کافه های شیک تهران است. برای قرارهای مهم، کافه ری را را گوشه ذهن‌تان داشته باشید.

کافه های لاکچری تهران

معرفی سام کافه

همیشه کسانی هستند که بدنبال بهترین گزینه های میروند.در تهران کافه هایی وجود دارد که همیشه بهترین گزینه بشمار می آید که سام کافه یکی از همان بهترینهاست.

کافه های لاکچری تهران

سام کافه در فرشته، ونک، شهرک غرب و سنایی شعبه دارد. کیفیت همه این شعبه‌ها هم یکسان است. اما شعبه فرشته و ونک، کافه‌های لوکس تر و شیک تری هستند.سام کافه انواع سالاد، نوشیدنی و کروسان را سرو می‌کند. اینجا پنجره‌های بزرگی دارد و تماشای منظره بیرون به خصوص در زمستان لذت بخش است.

کافه های لاکچری تهران

معرفی کافه رستوران ویکولو

یکی از خاص ترین و شیک ترین کافه های تهران کافه ویکولو است که میتوانید بهترین و شیک ترین دیزاین را در آنجا ببینید و اگر قصد به سورپرایز کردن کسی دارید اینجا بهترین جای ممکن است.

کافه های لاکچری تهران

کافه رستوران ویکولو از کافه های شیک تهران و یکی از لاکچری‌ترین آن‌هاست. دکوراسیون سلطنتی کافه ویکولو همان اول نظرتان را جلب می‌کند. ویکولو فضایی شبیه به کوچه‌های اروپایی دارد. اگر ایتالیا رفته باشید یا کوچه پس‌کوچه‌هایش را در فیلم‌ها دیده باشید، حتما با کافه ویکولو حس آشنایی خواهید داشت.کافه رستوران ویکولو برای ملاقات با افراد مهم و قرارهای کاری مناسب است. پنینی و قهوه‌های ویکولو کیفیت بالایی دارند.

کافه های لاکچری تهران

معرفی کافه رستوران رایدر

همیشه خلاقیت و نوآوری برای همه جذاب است و باعث جلب توجه دیگران می شود.این خلاقیت در کافه رایدر به وضوح به چشم می آید و شما می توانید با رفتن به این کافه کلی چیزهای جدید ببینید و لذت ببرید.

کافه های لاکچری تهران

در کافه رایدر فضایی متفاوت و مدرن را می‌بینید. اینجا چند دوچرخه با نئون رنگی روی سقف گذاشته‌اند. برای همین هم اسم رایدر روی کافه گذاشته‌اند. محیط کافه رایدر هم زیبا و جذاب است و هم و به اندازه کافی جا برای نشستن دارد.تمام خوراکی‌هایی که در کافه رایدر سرو می‌شوند، کیفیت خوبی دارند. مشتری‌ها هم از پیتزا و ساندویچ‌هایش تعریف می‌کنند. اینجا برای قرارهای دونفره، کاری و دوستانه مناسب است و از کافه‌ های شیک تهران به حساب می‌آید.

کافه های لاکچری تهران

 معرفی کافه رستوران کاوالی

اگر بدنبال یک شب رمانتیک و خاص هستید به کافه کاوالی بروید و ساعات خوشی را در کنار کسانی که دوستشان دارید سپری کنید.

کافه های لاکچری تهران

اسم کافه کاوالی همیشه بین لیست کافه های لوکس و شیک تهران پیدا می‌شود. احتمالا اولین دلیلش هم طراحی طلایی-مشکی کافه است که به آن نمایی لاکچری می‌دهد.  اینجا در نگاه اول شما را یاد کافه‌های شیک اروپایی می‌اندازد.منوی کاوالی یک منوی کامل است که در آن هر نوع خوراکی پیدا می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم بیشتر سراغ غذاهای بین‌المللی کاوالی بروید تا از طعم‌های متنوع‌شان لذت ببرید.

کافه های لاکچری تهران

 

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر