آنتونی مارسیال، مهاجم منچستریونایتد به رالف رانگنیک اعلام کرده که قصد دارد در ماه ژانویه از این تیم جدا شود.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، مارسیال از شرایطی که در یونایتد دارد راضی نیست و می‌خواهد هرچه زودتر با جدایی از این تیم فرصت بیشتری برای حضور در میدان پیدا کند.

سویا یکی از باشگاه‌هایی است که گفته می‌شود علاقه بسیاری به جذب این بازیکن 26 ساله دارد اما سایت گل مدعی شده که هنوز هیچ پیشنهاد رسمی برای جذب این بازیکن ارائه نشده است.

فیلیپه لامبولی، مدیربرنامه مارسیال، پیش از این در گفتگویی مدعی شده بود که موکلش خواهان ترک اولدترافورد است و حالا این موضوع از سوی رانگنیک نیز تایید شده است.

این مربی آلمانی گفت:« ما صحبت بسیاری کردیم. او برای من توضیح داد که حالا هفت سال است در یونایتد حضور داشته و احساس می‌کرد زمان مناسب برای تغییر و رفتن به تیمی دیگر فرارسیده است. من فکر می‌کنم این اتفاق به نوعی قابل درک است. من می‌توانم افکار این بازیکن را متوجه شوم اما از سوی دیگر باید دید که شرایط باشگاه به چه صورت است.»

 

رانگنیک ادامه داد:« ما با بحران کرونا روبرو هستیم، در سه رقابت حضور داریم که هنوز بلندپروازی‌های زیادی برای آنها داریم و می‌خواهم تا جایی که می‌توانیم موفق باشیم. هر حرکتی نه تنها باید به نفع بازیکن باشد، بلکه باید به نفع باشگاه هم باشد. تا جایی که من می‌دانم هنوز هیچ پیشنهادی از سوی هیچ باشگاهی ارائه نشده و تا زمانی که شرایط همینطور باشد، او در این تیم خواهد ماند.»

مارسیال این فصل تنها 10 بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داده و فقط دو بار در لیگ در ترکیب اصلی یونایتد قرار گرفته است. بازگشت کریستیانو رونالدو باعث شده که او جایی در بین 11 نفر نداشته باشد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر