به نظر می‌رسد که مقصد نهایی ارلیگ هالند، ستاره نروژی دورتموند، رئال مادرید یا بارسلونا باشد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه،" بند فسخ قرارداد هالند با بروسیا دورتموند در تابستان سال آینده فعال خواهد شد و هر باشگاهی که با این بازیکن به توافق برسد می‌تواند با پرداخت این مبلغ، او را در اختیار بگیرد.

گمانه‌زنی درباره مقصد نهایی این بازیکن به یکی از جذاب‌ترین بحث‌های این روزهای دنیای فوتبال تبدیل شده که با حواشی و شایعات بسیاری هم همراه است.

مینو رایولا، مدیربرنامه هالند، پیش از این مدعی شده بود که چهار تیم شامل بایرن مونیخ، منچسترسیتی، رئال مادرید و بارسلونا بیشترین شانس را برای جذب این بازیکن دارند اما حالا به نظر می‌رسد که دو باشگاه حاضر در لالیگا گزینه‌های اصلی به حساب بیایند.

جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار ایتالیایی اسکای اسپورت، که تخصص خاصی در زمینه نقل و انتقالات دارد مدعی شده:« هالند خیلی علاقه خاصی به حضور در لیگ برتر ندارد. بازی در این لیگ رویای او نیست.»

 

دی مارتزیو در ادامه گفته که هالند باور دارد که رقابت‌های لالیگا بهترین محیط برای اوست تا بتواند در آن توپ بزند و در عین حال تایید کرد که ادامه حضور در بوندسلیگا نیز یکی از گزینه‌هایی است که این بازیکن در حال بررسی آن است.

رئال مادرید به احتمال بسیار زیاد در تابستان آینده از کیلیان امباپه استقبال خواهد کرد که با اتمام قراردادش با پاری سن ژرمن در انتهای فصل جاری از این تیم جدا شده و به سانتیاگو برنابئو خواهد رفت.

 دی مارتزیو باور دارد که حتی  در صورت انتقال امباپه به رئال نیز باز هم این تیم جز گزینه‌های جدی برای جذب هالند خواهد بود.

تگ های مرتبط

ارسال نظر