این احتمال وجود دارد که شیوع ویروس کرونا سری‌آ را هم تحت تاثیر قرار داده و مسابقه دو تیم یوونتوس و ناپولی لغو شود.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، شیوع نوع اومیکرون ویروس کرونا منجر به افزایش محدودیت‌ها در سراسر اروپا طی هفته‌های اخیر شده است و دنیای فوتبال هم در امان نبوده است؛ به طوری که آزمایش‌های کرونای بسیاری از بازیکنان در لیگ‌های معتبر اخیراً مثبت شده است. در ایتالیا نیز این اتفاق رخ داده و چیرو ایموبیله مهاجم لاتزیو با تست مثبت رو به رو شده است.

یوونتوس قرار است 6 ژانویه پس از تعطیلات کریسمس میزبان ناپولی باشد، اما اکنون به دلیل افزایش میزان ابتلا به کرونا در میان بازیکنان حاضر در سری آ، احتمال لغو این بازی افزایش یافته است.

 

اوایل امروز، مدیر سازمان بهداشت محلی ناپولی، آنتونیو دامور، در صحبت های خود انجام اقدامات جدید برای جلوگیری از شیوع ویروس را رد نکرد و گفت: "همه چیز خیلی سریع پیش می رود و نگرانی های زیادی در مورد اومیکرون داریم. نمی توان چیزی را پیش بینی کرد. ما همچنین باید ببینیم که آیا دولت تصمیمات دیگری را اتخاذ خواهد کرد یا خیر.

برخی از بازیکنان باید از تعطیلات خود برگردند و من فکر نمی‌کنم به عنوان مثال بازیکنی مثل فابیان رویز بتواند به این راحتی از اسپانیا برگردد. قطعاً این وضعیتی است که باید روی آن نظارت شود."

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر