آنتونیو کونته، سرمربی باتجربه تاتنهام احتمال بازگشت به لیگ ایتالیا در سال های آتی را رد نکرد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، اینتر بعد از جدایی آنتونیو کونته در شرایط خوبی قرار داشته و سال 2021 را با سیمونه اینزاگی و صدرنشینی مقتدرانه تمام کرده است. آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی که فصل گذشته بعد از 11 سال با اینتر فاتح اسکودتو شد، چند هفته قبل با تاتنهام به توافق رسیده و دوباره در لیگ برتر مشغول به کار شده است. حالا او در مصاحبه ای از نتایج درخشان نراتزوری ابراز خوشحالی کرده و البته نقش خود را در این نتایج انکار نکرد.

آنتونیو کونته گفت: "قهرمانی اینتر در نیم فصل؟ این اتفاق باعث خوشحالی من شده است، زیرا تداوم نتایج خوب در باشگاه اینتر به دلیل تلاش ما و زیرساخت فوق العاده ای است که ما در این باشگاه بنا نهادیم. اینتر برای اینکه چندین سال در رتبه اول در فوتبال باشد از ساختار مناسبی برخوردار است و من فقط می توانم این تیم را مورد ستایش قرار دهم. من از ثبات فعلی این باشگاه رضایت دارم و حالا نوبت تیم های دیگر است که اینتر را تعقیب کنند.

احتمال مربیگری دوباره در سری آ در فصول آتی؟ شاید روزی دوباره به لیگ ایتالیا بازگشته و پیش‌بینی‌ها را باطل کنم.

تفاوت دوران حضور در چلسی و تاتنهام؟ من فکر می کنم شرایط در اینجا با چلسی متفاوت است. من دوست ندارم موقعیت های مختلف را با هم مقایسه کنم و تفاوت بسیار زیادی بین این تجربه و کار من در گذشته وجود دارد. همچنین به خوبی به یاد دارم که در چلسی کارم را از ابتدا فصل شروع کردم و در آن شرایط شما مورد بازیکنان خود تصمیم گرفته و با آنها کار می کنید."

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر