آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، تاکید کرد که بازی بعد از 48 ساعت هرگز کار آسانی نیست.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام که در بازی‌های اخیر خود نتایج قابل قبول و امیدوارکننده‌ای کسب کرده بود امروز در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به مصاف ساوتهمپتون رفت و در حالی که حریف از دقیقه 39 با اخراج محمد سالیسو 10 نفره شده بود، با نتیجه 1-1 مقابل این تیم متوقف شد.

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام بعد از توقف تیمش مقابل ساوتهمپتون گفت: " آنها خیلی خوب دفاع کردند. یافتن فضا کار آسانی نبود. در عین حال ما می توانیم خیلی بهتر عمل کنیم. توپ را با سرعت بیشتری حرکت دهیم و آن چیزی که به دنبالش هستیم را پیدا کنیم. فکر می کنم بازی بعد از 48 ساعت برای هر تیمی آسان نیست. فکر می‌کنم کمی خستگی را در بازیکنانم دیدم. به همین دلیل در پاس های آخر و زدن ضربات پایانی تصمیم خوبی نمی‌گیریم."

کونته درباره عملکرد دله آلی و تغییراتی که در ترکیب تاتنهام ایجاد کرد نیز گفت: "او مثل یک شماره هشت بازی می کرد و ما با وینکس جلوی خط دفاع شروع به بازی کردیم. من تصمیم گرفتم امروز نسبت به بازی مقابل پالاس سه تغییر ایجاد کنم. فراموش نکنید که ما با کووید مواجه شدیم، بازیکنان زیادی از آن رنج بردند و من باید آن را به درستی مدیریت کنم و این کار را با سه تغییر انجام دادم.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر